اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

آمریکا مسبب بدبختی بسیاری از کشورهاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتباط با آمریکا اشتباه است زیرا امروز آمریکا و سردمدارانش باعث بدبختی بسیاری از کشورهای شده‌اند.

آمریکا مسبب بدبختی بسیاری از کشورهاست

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلام بزرگترین نعمت الهی بعد از حضور اسلام در طول زندگی بشر است.

*انقلاب، بزرگترین نعمت الهی بعد از اسلام است

وی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را جزو شعارهای انقلاب به نفع اسلام دانست و گفت: در واقع پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت الهی بعد از حضور اسلام در طول زندگی و حیات انسان‌ها است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رهبر انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز حکومت امام زمان عنوان کرد و گفت: این انقلاب اسلامی را باید به این گونه بشناسیم که 34 سال است که ایران را به سلسله‌ای تبدیل کرد.

*انقلاب، درس‌های زیادی برای جهان غرب داشت

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، درس‌های زیادی برای جهان غرب داشت، تصریح کرد: بیداری اسلام که در کشورهای مختلف به وجود آمده ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده‌اند.

کعبی با بیان اینکه هر سال نسبت به سال گذشته ایران قوی‌تر می‌شود و آمریکا و صهیونیست شکست‌های زیادی را تحمل می‌کنند و ضعیف‌تر می‌شوند، تصریح کرد: این ناشی از غلبه ایمان و اعتقاد ملت شریف ایران است که به سرعت جهان پیرامون خود را فتح می‌کند و با هر پیروزی که ما به دست می‌آوریم تن آمریکا به لرزه در می‌آید.

وی معدل رشد علمی ایران را 11 بیان کرد و افزود: ایران با شتاب زیادی در جهان در حال پیشرفت است و کشورهای دیگر ایران را الگوی خود قرار داده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی صحبت‌ها در خصوص رابطه با آمریکا گفت: برخی می‌گویند راه چاره، حل مشکلات سازش با غرب و مذاکره با آمریکا بوده، که این اشتباه است زیرا امروز امریکا و سردمدارانش باعث بدبختی بسیاری از کشورهای شده‌اند.

انتهای پیام/72001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول