اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج مطرح کرد

‌اجرای پروژه قطار شهری کرج ـ هشتگرد به صورت عبور از تونل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر کرج از آمادگی شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری برای اجرای پروژه قطار شهری کرج ـ هشتگرد به صورت عبور تونل خبر داد.

‌اجرای پروژه قطار شهری کرج ـ هشتگرد به صورت عبور از تونل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو عصر امروز در حاشیه بازدید از متروی کرج اظهار داشت: برای احداث هر چه سریع‌تر این پروژه باید موانع هر چه سریع‌تر برطرف شود تا بتوانیم متروی کرج هشتگرد را در فاصله زمان بندی تعیین شده به اتمام برسانیم.

وی بر ضرورت تأسیس و راه‌اندازی متروی کرج به هشتگرد از مسیر تونل زیرزمینی تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه کاملاً کارشناسی شده است لذا باید هر چه سریع‌تر موانع اجرای این پروژه برطرف شود.

دادگو با بیان اینکه مسئولان شهری نیز باید بر اجرای این طرح به صورت عبور از مسیر تونل تاکید داشته باشند، عنوان کرد: با توجه به در نظر گرفتن مشکلاتی که پیش از این قطار خط یک کرج – تهران به دنبال داشت، عبور خط متروی کرج به هشتگرد از مسیر تونل توجیه منطقی‌تری دارد.

وی به هزینه‌های میلیاردی شهرداری برای اجرای خط یک قطار شهری اشاره کرد و گفت: فراهم کردن زمینه‌های خدمات‌رسانی به مردم و همچنین توسعه حمل و نقل ریلی باید یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولان باشد.

*شورای شهر برای اجرای این پروژه آمادگی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود از آمادگی شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری برای اجرای پروژه قطار شهری کرج ـ هشتگرد به صورت عبور تونل خبر داد و افزود: مجموعه مدیریت شهری کرج نهایت همکاری و تعامل را به منظور اجرای کیفی این پروژه با متولیان ذیربط دارد.

انتهای پیام/2302/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول