اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

توصیه‌های رهبری بهترین معیار تعیین مسیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه توصیه‌های رهبری بهترین معیار تعیین مسیر است، گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری تنها خطاب به سران سه قوه نیست بلکه باید سایر مسئولان نیز به این توصیه توجه داشته باشند.

توصیه‌های رهبری بهترین معیار تعیین مسیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام موسی حسینی‌مجد پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: سفارش ائمه معصومین به داشتن تقوا برای اقشار مختلف جامعه اعم مسئول و غیر مسئول است که رهبر انقلاب نیز در سخنانی به امر تأکید داشتند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روزهای اخیر، تصریح کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای کوچک و بزرگ و روحانیت خیال نکنند که سخنان رهبر انقلاب تنها خطاب به مسئولان سه قوه مجریه، مجلس و مقننه بوده است بلکه باید بدانند که ایشان داشتن تقوا و صبر را به همه مسئولان و مردم توصیه کردند.

امام جمعه اسدآباد گفت: غفلت‌ها، بی‌توجهی‌ها و عدم احساس مسئولیت به جایی رسیده که رهبر انقلاب ما باید این‌گونه دردمندانه سخن بگوید و به تبع به درد آمدن قلب نازنین ایشان دل همه دلسوزان انقلاب نیز به درد آید.

حسینی‌مجد بی‌باکی، شجاعت و قاطعیت رهبر انقلاب را بعد از امام خمینی (ره) بی‌نظیر خواند و افزود: مدیریت مقام معظم رهبری به موقع سخن گفتن است و اینکه نظام جمهوری اسلامی با هیچکس تعارف ندارد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات گردنه اسدآباد و مصوبه سفر رئیس جمهور برای ایجاد تونل در گردنه، گفت: با همه پیگیری‌ها این مصوبه عملی نشد و اخیراً ما زمزمه‌هایی برای تغییر آزادراه اصلی کربلا به شهرستان‌های همجوار شنیده می‌شود و می‌طلبد رئیس جمهور این مهم را پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به ولایت‌مداری مردم اسدآباد، اظهار داشت: مردم این ولایت‌مداری و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی را با حماسه‌آفرینی و حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دادند.

مصطفی آزادبخت اضافه کرد: مردم بار دیگر در انتخابات سال آینده حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

لازم به ذکر است مدیرکل اطلاعات استان همدان نیز در این شورای اداری مسائل و مطالبی را پیرامون پیروی از ولایت‌فقیه، دشمن‌شناسی و برگزاری انتخاباتی سالم و حضور پرشور مردم در این انتخابات بیان کرد.

انتهای پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول