اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان چناران:

فرامین مقام معظم رهبری باید اجرایی و عملی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران گفت: همگان باید در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کرده و این فرامین باید اجرایی و عملی شود.

فرامین مقام معظم رهبری باید اجرایی و عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی صبح امروز در جمع اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن شهرستان چناران اظهار داشت: وظیفه مسئولین اجرایی ‎در راستای حمایت از تولید و صنعت، یک نوع تکلیف شرعی است.

وی افزود: تمام شعارهای مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر جنبه اقتصادی دارد و دشمن از این هراس دارد که ایران به یک الگوی جهانی تبدیل شود.

حسینی با اشاره موقعیت اقتصادی شهرستان چناران خاطرنشان کرد: محور اول توسعه شهرستان چناران کشاورزی است، ولی با موقعیت صنعتی که شهرستان دارد، توجه ویژه‌ای به صنعت و صنعت گران شده است. ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری شهرستان تشکیل شده و پیگیر رفع مشکلات صنعتگران هستیم.

وی افزود: نزدیکی چناران به مشهد هم فرصت و هم تهدید برای شهرستان محسوب می‌شود و امور را باید به گونه‌ای مدیریت کرد که از این فرصت نزدیکی به مشهد نهایت استفاده و بهره برداری صورت گیرد.

حسینی ادامه داد: در بحث اعتبارات تملک دارایی، چندین سال است که حداقل یک پنجم اعتبارات شهرستان به زیر ساخت‌های شهرک صنعتی چناران اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های ویژه، یک پست کارشناس صنعت و معدن در فرمانداری چناران مستقر گردیده که پیگیر مسائل مربوط به صنعتگران است. تنها دانشگاه صنعت و معدن در شرق کشور در حوزه شهرستان چناران راه‌اندازی شده است.

فرماندار شهرستان چناران تاکید کرد: بانک‌های عامل در حمایت از واحدهای صنعتی دریغ نورزند و از کارشکنی‌ خودداری کنند، متاسفانه برخی افراد اثبات قدرت خود را در ایجاد مانع می‌دانند.چناران به خاطر فراهم بودن زمینه اشتغال، یک شهر مهاجر پذیر است.

انتهای پیام/70005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول