اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هلال احمر شوشتر:

درمانگاه سرپایی گردشگران در شوشتر برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر هلال احمر شوشتر از برپایی درمانگاه سرپایی برای گردشگران شوشتر خبر داد.

درمانگاه سرپایی گردشگران در شوشتر برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، احمدعلی آهنگر ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی شهرستان شوشتر اظهار کرد: به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای گردشگران شوشتری و مسافران نوروزی درمانگاه سرپایی در مسیرهای منتهی به شوشتر دایر خواهد شد و مقدمات کار نیز در این باره فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر گردشگران زیادی را در ایام نوروز در خود جای می‌دهد، خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات به گردشگران شوشتر در تلاش هستیم تا مشکلاتی که در سال گذشته گردشگران به گروه‌های راهنمای گردشگر شوشتر انتقال داده‌اند به ستاد نوروزی عرضه شود تا برای رفع این معضلات اقدامی عملی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه برای مسافران در راه مانده غذا در نظر می‌گیریم، افزود: به منظور پذیرایی از مسافران در راه مانده به هر دلیل غذای سرد کنسروی در نظر خواهیم گرفت.

*مشکلات سال‌های گذشته بسیار زیاد بود

مدیر هلال احمر شوشتر اظهار کرد: در سال گذشته مشکلات زیادی را به گروه‌های راهنمای گردشگر شوشتر اعلام کرده‌اند که از این مشکلات می‌توان به کمبود شدید نقشه و بروشور، سرویس‌های بهداشتی، نبود راهنمای گردشگر در سطح شهر شوشتر و... اشاره کرد که امید است در سال‌جاری این مشکلات برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: مشکل نانوایی‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت باید در اسرع وقت برطرف شود تا در ایام نوروز با مشکلاتی برای تامین سوخت مردم مواجه نشویم.

*اجرای دو طرح ترافیکی در ایام نوروز

رئیس پلیس راهور شوشتر نیز در این جلسه اظهار کرد: در ایام نوروز سال‌جاری دو طرح ترافیک یکی از امروز تا پایان سال 1391 و دیگری از ابتدای سال 1392 تا 15 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

محمد تدین‌پور با اشاره به اینکه باید در راستای ایجاد انضباط ترافیکی تلاش کرد، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا در راستای رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر شوشتر گامی موثر برداریم تا گردشگران با کمترین مشکل به آثار تاریخی رسیده و از آنها بازدید کنند.

وی تاکید کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی در ایام نوروز بر پل گرگر شوشتر مجبور هستیم که پل شناور را بار دیگر متصل کنیم و تردد را از آن برقرار کنیم تا مشکلات ترافیکی مردم در این شهرستان تاریخی در ایام نوروز برطرف شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول