اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری 17 مانور آموزش مدیریت بحران در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 17 مانور و 15 دوره آموزشی در زمینه مدیریت بحران در استان برگزار شده است.

برگزاری 17 مانور آموزش مدیریت بحران در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود میری ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مدیریت سوانح هوایی در استانداری اظهار داشت: با توجه به وسعت زیاد استان و احتمال وقوع سوانح در مناطق مختلف آمادگی برای مقابله با سوانح از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: انجام عملیات‌های امدادی و مدیریت سوانح مختلف با توجه به اهمیتی که دارند باید از طریق سازمان‌های مدیریت بحران استان‌ها انجام شوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان علاوه بر انسجام، هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی، آموزش مدیران و دستگاه‌های مرتبط با حوادث غیرمترقبه در دستور کاری جدی قرار دارد.

میری با بیان اینکه در جلسه امروز مدیریت سوانح هوایی برای آموزش در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، معاون وزیر راه و شهرسازی کار تدریس مدیران مرتبط با ستاد مدیریت بحران استان را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی مدیران و آموزش آنان در راستای مقابله با بحران و سوانح هوایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این دوره به دست اندرکاران و مدیران آموزش داده می‌شود تا نحوه برخورد آنان با یک سانحه هوایی چگونه باید باشد.

میری بیان کرد: با برگزاری این دوره هر یک از دستگاه‌ها وظیفه خود را در قبال سوانح هوایی خواهند شناخت و این امر ضمن کاهش و جلوگیری از سوانح باعث بالا رفتن توان مدیریتی در مقابله با حوادث می‌شود.

انتهای پیام/75001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول