اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره:

آموزش و پرورش خرم‌دره با کمبود فضای آموزشی مواجه است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: با وجود ساخت و سازهای مناسب طی سال‌های گذشته، همچنان با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

آموزش و پرورش خرم‌دره با کمبود فضای آموزشی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد بختیاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به مدارس استعدادهای درخشان اظهار داشت: با وجود ساخت و سازهای مناسب طی سال‌های گذشته، همچنان با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری شاهد تحصیل 4 هزار دانش‌آموز در مدارس ویژه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره تصریح کرد: این مدارس شامل مدارس هیئت امنایی، تیزهوشان، نمونه ‌دولتی، شبانه‌روزی و مدارس شاهد است.

وی با بیان اینکه در حوزه نیروی انسانی دارای 944 پرسنل هستیم، عنوان داشت: امسال 71 نیروی مازاد راهنمایی نیز در مقطع ابتدایی جابجا شدند.

بختیاری با اشاره به پروژه مهر تصریح کرد: پروژه مهر در دو حوزه فضاها و ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی بوده و امسال در آموزش و پرورش یک رویکرد تحول با نام تحول بنیادین نیز مطرح شد.

وی افزود: بر اساس این تحول نظام 1-3-3-5 به نظام 3-3-6 تبدیل شده و کلاس ششم ابتدایی اضافه شد.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره اضافه کرد: این تحول از نظر فضا و همچنین محتوای کتاب‌ها نیاز به تحول داشت که به همین دلیل در سال‌جاری کارها زودتر از سال‌های گذشته انجام شد.

وی با بیان اینکه ما فعالیت‌ها را دو ماه زودتر از همیشه آغاز کردیم، اظهار داشت: 31 تیر ماه سال‌جاری به منزله 31 شهریور ماه بود و همه کارهایی که باید تا 31 شهریور صورت می‌گرفت تا پایان تیر ماه انجام شد.

بختیاری افزود: علاوه بر تحول بنیادین در سراسر کشور، تحولی دیگر نیز در شهرستان خرم‌دره مبنی بر ایجاد مراکز و مدارس خاص به وجود آمده است.

وی در ادامه با اشاره به احداث پروژه سالن چندمنظوره اندیشه اظهار داشت: این پروژه با 600 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارهای استانی احداث شد.

بختیاری افزود: عملیات احداث این پروژه در سال 86 آغاز و در سال 88 به پایان رسید.

وی افزود: دبیرستان 4 کلاسه خیرساز سوکهریز نیز در سال 86 احداث و در سال 88 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره به دبیرستان چهار کلاسه خیرساز قلعه حسینیه اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات احداث این پروژه در سال 86 و با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 100 میلیون ریال آغاز و در سال 89 به اتمام رسید.

بختیاری با اشاره به پروژه مدرسه پیش‌دانشگاهی الزهرا(س) تصریح کرد: این پروژه با اعتبار 2 هزار و 500 میلیون ریال از محل نوسازی مورد احداث قرار گرفت.

وی افزود: عملیات احداث این پروژه در سال 84 آغاز و در سال 86 به پایان رسید.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول