اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ادارات و نهادها

رزمایش 2 هزار نفری امداد و نجات در گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: با حضور ادارات و نهادهای گچساران، رزمایش 2 هزار نفری امداد و نجات در این شهرستان برگزار شد.

رزمایش 2 هزار نفری امداد و نجات در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رزمایش دو هزار نفری امداد و نجات امروز و با حضور پنج گردان الزهرا و ادارات و نهادهای خدمات‌رسان و امداد و نجات گچساران بر‌گزار شد

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رزمایش با حضور پنج گردان الزهرا با همکاری ادارات و نهادهای گچساران برگزار شده است.

رزمایش امداد و نجات با هدف بالا بردن توان امدادی ادارات برگزار می‌شود

جهانگیر انصاری با بیان این‌که این رزمایش با مرکزیت سپاه ناحیه گچساران برگزار شده است، تصریح کرد: در این رزمایش بزرگ، ادارات خدمات‌رسان آب، برق، گاز و مخابرات حضور دارند و دیگر نهادها از جمله فرمانداری، بخشداری، جهاد کشاورزی، شهرداری، شورای شهر و آموزش و پرورش نیز در این مانور نقشی فعال دارند.

وی ادامه داد: این رزمایش با هدف بالا بردن توان امدادی و امدادرسانی در برابر اتفاقات احتمالی غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله، صاعقه و حملات احتمالی، موشکی یا هوایی دشمن برگزار شده است.

انصاری یادآور شد: در این رزمایش فرض بر تخریب زیرساخت‌های شهری از جمله آب، برق ، گاز و مخابرات توسط دشمن است که جمعیت هلال احمر نسبت به جمع‌آوری مجروحان و کشته‌شدگان احتمالی اقدام و ادارات خدمات‌رسان نیز نسبت به جمع‌آوری زیرساخت‌های آسیب دیده و تعمیر زیرساخت‌های اضطراری می‌پردازند.

رزمایش دو هزار نفری کوی و برزن امروز ساعت 14 برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری رزمایش دو هزار نفری دفاع از کوی و برزن خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور 13 گردان عاشورا  برگزار می‌شود که در آن عملیات فرضی دفاع از کوی و برزن برای مقابله با برخی آشوب‌ها و اغتشاشات داخلی توسط بعضی عناصر فرصت‌طلب  انجام می‌شود.

انصاری تأکید کرد: این عملیات در پی حملات احتمالی موشکی یا هوایی دشمن به شهر و سوءاستفاده بعضی عناصر فرصت‌طلب و با هدف بالا بردن توان رزمی و آمادگی نظامی گردان‌های عاشورا در برابر حملات احتمالی دشمن با حوزه سرزمینی انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که این رزمایش امروز و رأس ساعت 14 برگزار می‌شود، یادآور شد: در این رزمایش دو هزار نفر از 13 گردان حضور دارند و محل برگزاری عملیات نیز پادگان شاهد حوزه مرکزی  گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول