اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

نصایح رهبری به سران قوا عظمت ولایت را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نصایح خیرخواهانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری به سران قوا بار دیگر عظمت و شکوه ولایت را به نمایش گذاشت.

نصایح رهبری به سران قوا عظمت ولایت را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم و پرشور مردم متدین و انقلابی تبریز اتمام حجت به سران قوا و همه مسئولان کشور بود.

وی ادامه داد: اختلافات در ارکان یک نظام خطری بزرگ بوده که اقتدار را از بین می‌برد، بدیهی است تفرقه و دودستگی بین مسئولان و ارکان نظام اسلامی دشمنان را امیدوار و رخنه آنها برای ضربه زدن به انقلاب را آسان می‌کند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمن درصدد است تا پیوند عمیق و عاطفی بین مردم و نظام را تبدیل به شکاف و اختلاف کند. 

لطفی تصریح کرد: دامن زدن به اختلافات آن هم در سطح روسای قوا (دولت و مجلس) نظام را از کارآمدی و توانمندی در فائق آمدن بر مشکلات باز می‌دارد.

* ایجاد اختلاف و برهم زدن انسجام و اتحاد مردم بزرگ‌ترین خیانت به انقلاب و امام است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در شرایط حساس کنونی و ترفندهای پیچیده سیاسی دشمنان، قطعا ایجاد اختلاف و برهم زدن انسجام و اتحاد مردم بزرگ‌ترین خیانت به انقلاب و امام است.

وی ادامه داد: اقدام به موقع روسای قوا در نگارش نامه به رهبر انقلاب قابل تقدیر است اما آنها باید در عمل به رهنمودهای معظم‌له پاسخ دهند، آنچه مردم از مسئولان توقع دارند اعلام ارادت نیست بلکه اطاعت و تبعیت محض از رهبری است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: تجربه نشان داده هر وقت مسئولان توصیه‌های رهبری را جدی گرفتند و عملیاتی کردند موفقیت در عرصه‌های مختلف هم به دست آمده است.

لطفی تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مبارزه با مفاسد اقتصادی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب از سران قواست که باید با تفاهم و تعامل تحقق پیدا کند و نقشه‌های دشمنان که بر تحریم‌ها و ضربه زدن به اقتصاد و امنیت کشور متمرکز شده، خنثی کنند.

* انتظار مردم از سران سه قوا رفع تنگناهای اقتصادی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انتظار مردم از مسئولان به ویژه سران قوا این است که بعد از نصایح دردمندانه رهبری به دور از اختلاف و دعواهای سیاسی مسائل و مشکلات جامعه به ویژه تنگناهای اقتصادی را با همدلی و تعامل برطرف کنند.

وی ادامه داد: قطعاً تمکین نکردن به توصیه‌های رهبری یک خیانت بزرگ و یک گناه نابخشودنی در درگاه ملت ایران است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به ارتحال ملکوتی عالم وارسته، عارف سالک الی‌الله حضرت آیت‌الله خوشوقت اشاره کرد و به محضر حضرت ولی عصر (عج) رهبر فرزانه انقلاب و شاگردان و ارادتمندان وی تسلیت گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام به دیگر مناسبت‌ها از جمله وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین میلاد مسعود امام حسن عسگری (ع)  اشاره کرد.

انتهای پیام/2246/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول