اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

رابطه با آمریکا نتیجه‌ای جز عقب ماندگی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: جنایات آمریکا و وهابیون را در پاکستان و سوریه و ممالک اسلامی ببینیم و درس بگیریم که رابطه با آمریکا نتیجه‌ای جز خسارت و عقب ماندگی ندارد.

رابطه با آمریکا نتیجه‌ای جز عقب ماندگی ندارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به موضوع حقوق از دیدگاه امام سجاد(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام مال و ثروت را امانتی در دست انسان می‌داند که به واسطه آن انسان می‌تواند به بهشت برود.

وی افزود: برخی کسب مال را به دلیل تلاش خود می‌دانند که این عقیده‌ای اشتباه است و ناشی از ضعف ایمان و عدم اعتماد به  قیامت و وجود حرص و بخل در انسان است زیرا تا خداوند متعال زمینه کسب ثروت را مهیا نکند هیچ کس توان به دست آوردن مال را ندارد.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: نهاد امور تربیتی به همت شهیدان رجایی و باهنر تشکیل شد که هدف آن آشنایی دانش‌آموزان با تعالیم اسلامی و گسترش فرهنگ اسلامی در مدارس بود.

رکنی حسینی اضافه کرد: نسل جوان سرمایه‌ای ارزشمند در کشو راست پس باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که بتوانند فردای کشور را به خوبی بسازند و ضمن داشتن تخصص از تعهد کافی برخوردار باشند و با همه هجمه‌های بی‌رحمانه دشمن، بتوانند در مسیر هدایت گام بردارند.

وی ادامه داد: معلمان، مربیان، اولیاء و آموزش و پرورش هر یک مسئولیتی حساس در برابر دانش‌آموزان دارند و نباید آن را وظیفه دیگری بدانند زیرا معلم می‌تواند انسان را مهذب کند و اولیاء نیز مکمل فعالیت مربیان باشند و آموزش و پرورش نیز زمینه رسیدن به تربیت صحیح و تعالی اخلاقی را فراهم سازد.

امام جمعه بردخون با انتقاد از فاصله گرفتن نسل جوان از مراسمات مذهبی گفت: بیش از 700 نماز جمعه در کشور برپا می‌شود ولی حضور جوانان در آن مناسب نیست و اگر پدر و مادر دست فرزندش را بگیرد و در این مراسم عبادی سیاسی حضور پیدا کند هیچگاه از خطر مواد مخدر که راحت‌تر از مواد غذایی یافت می‌شود وحشت نداریم.

رکنی حسینی به موضوع رابطه با آمریکا اشاره کرد و گفت: برخی خیال می‌کنند برقراری رابطه با آمریکا می‌تواند حلال مشکلات باشد اما اگر جنایات آمریکا و وهابیون را در پاکستان و سوریه و ممالک اسلامی ببینیم متوجه می شویم که رابطه با آمریکا نتیجه‌ای جز خسارت و عقب ماندگی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار به هیچ کس رحم نمی‌کند و هر روز ده‌ها تن از مردم بیگناه و مسلمان در جهان بویژه کشور سوریه توسط آمریکا و عمال جنایتکارش به خاک و خون کشیده می‌شوند.

انتهای پیام/66003/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول