اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم تاکید کرد

نیازی به نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا نداریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم با بیان اینکه امروز شکوفایی استعداد و فکر ایرانی در حال نتیجه دادن است، خاطرنشان کرد: نیازی به نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا نداریم.

نیازی به نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دارالمومنین با اشاره به سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب پیرامون مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار داشت: مردم وظیفه خود را در مورد ولایت می‌دانند و هنگامی که رهبری با صراحت مواضع خود را مطرح می‌کنند؛ حجت بر همگان تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند بعد از موضع صریح رهبری انقلاب خلاف آن را مطرح کند، افزود: رهبری در سخنان خود مواضع‌شان را نسبت به آمریکا و مذاکره با کشور ایران مطرح کردند و این مهم را تا مشخص نشدن اصل منطق و انصاف در سران آمریکا بی‌نتیجه دانستند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه آمریکایی‌ها مقصر عدم مذاکره میان طرفین را ایران می‌دانند، ابراز داشت: به فرموده رهبری تنها ایران است که دم از مخالفت با سیاست‌های بی‌تدبیرانه آمریکا زده و اهداف غاصبانه آمریکا بر علیه کشور ایران بی‌نتیجه است.

وی با بیان اینکه نشانه‌های نصرت و یاری الهی در ملت ایران مشاهده می‌شود، گفت: امروز دانشمندان کشور ما اعلام کردند که تا دو سال و نیم دیگر ماهواره‌های مخابراتی خود را در جو زمین قرار داده و تمام دنیا را به وسیله این ماهواره پوشش می‌دهند.

دژکام با بیان اینکه امروز شکوفایی استعداد و فکر ایرانی در حال نتیجه دادن است، خاطرنشان کرد: ما نیازی به نشستن پشت میز مذاکره و پذیرفتن اهداف آمریکایی‌ها نداریم.

این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در مورد مسائل پیش آمده اخیر و نازیبایی‌های به وجود آمده در این زمینه نیز گفت: باید احترام تمام افراد گذاشته شده و به این نکته توجه شود که اختلاف میان مسئولان به نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی همچنین با اشاره به پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصیر طوسی و روز مهندس نیز ابراز داشت: این شخصیت بزرگ جهان اسلام در زمینه‌های اخترشناسی، ریاضی، اصول عقاید و هیئت دارای جایگاه بسیار رفیعی بوده و در این زمینه‌ها درخشیده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه این شخصیت می‌تواند به عنوان چهره مهندسی کشور مطرح باشد، بیان کرد: در جهرم نیز میرزا نصیرالدین جهرمی (معروف به خواجه نصیر ثانی) همین آوازه را داشته و کتاب‌های ارزشمند علمی وی به یادگار مانده است.

امام جمعه جهرم در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر روز امور تربیتی و تربیت اسلامی را تبریک گفت.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول