اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار:

ماهیت نماز جمعه سبب هراس دشمن از این سنگر شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: جایگاه ارزشمند نماز جمعه و ماهیت مردمی آن سبب شده است تا دشمنان همیشه از این سنگر مستحکم در هراس و واهمه باشند.

ماهیت نماز جمعه سبب هراس دشمن از این سنگر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برپا شدن آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه با درایت و هدایت امام راحل بودیم که این سنگر بعد از گذشت 34 سال همچنان به سنگر دشمن‌شکن با محتوا و غنای ارزشی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: اگر به آمار ترورها و عملیات خراب‌کارانه معاندان نظام نگاه کنیم به خوبی در می‌یابیم که بسیاری از کینه‌توزی‌ها بر اثر ابهت و عظمت نماز جمعه و ارزش‌های خلق شده در آن بوده که دشمنان سعی کردند، چنین ارزش‌ها را از بین برده و یا ضایع کنند.

قیاسی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه دشمنان، سنگرهای نماز جمعه همچنان با صلابت و پرشور آوردگاه احساس مسئولیت مردم است که با حضور در این سنگر ثابت می‌کنند، تمام حرکت نظام استکباری بی‌ثمر و بی‌نتیجه است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار این حضور با صلابت را نشان روشنی از همبستگی امت اسلامی و تلاش مردان و زنان برای گذر از توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان توصیف کرد و بیان داشت: یکی از رموز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته همین حضور بی‌ادعای مردم است که سنگر را هیچ وقت خالی نگذاشتند، بلکه با صلابت و اقتدار کامل در میدان حاضر بودند.

ایجاد اختلاف آب در آسیاب دشمن ریختن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان کوثر نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با یادآوری اینکه امروز هر حرکت تفرقه‌انگیز و وحدت‌شکن در حقیقت آب در آسیاب دشمن ریختن است، گفت:‌ هرکس مرتکب این گناه شود در حضور ولایت فقیه و این ملت شرمسار است.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی نیاز امروز کشور را به وفاق هرچه بیشتر در دفع کید و حیله‌های دشمن توصیف کرد و یادآور شد: آنچه که شهدا امروز از ما می‌خواهند و انتظار مقام معظم رهبری از عموم کارگزاران و مردم است، حرکت در مسیر همدلی بیشتر با تثبیت ارزش‌ها و توجه به عنصر ولایت و کانون قرار دادن این امر است.

وی، سخنان مقام معظم رهبری را در دیدار با مردم تبریز فصل‌الخطاب برای همه کارگزاران نظام اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: همه ما امروز بیش از هر زمان دیگر به یگانگی در حرکت و دوری از دوگانگی نیاز داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثر، هفته امور تربیتی و جایگاه اصیل امر پرورش و تربیت صحیح را یادآور شد و افزود: قطعاً ترویج فرهنگ و معارف دینی در مدارس و دانشگاه‌ها، ناهنجاری را به حداقل رسانده و جامعه را به مرحله تهذیب واقعی می‌رساند.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول