اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان میامی:

بحران اقتصادی به همت بانوان مدیریت می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی گفت: زنان می‌توانند در شرایط تحریم، بحران‌های اقتصادی خانواده را به خوبی مدیریت کنند.

بحران اقتصادی به همت بانوان مدیریت می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، نسرین تاجیان دوشنبه‌شب در نشست بصیرتی که با حضور بسیجیان در سالن اجتماعات معلم شهرستان میامی با موضوع «سبک زندگی اسلامی» برگزار شد، اظهار داشت: در مملکتی زندگی می‌کنیم که آزادی محض داریم و می‌توانیم از وابستگی به کشورهای دیگر به دور باشیم.

وی ادامه داد: در کشور جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و باید خدا را به خاطر این نعمت شکرگزار باشیم.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی خاطرنشان کرد: یک زن خانه‌دار می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی طبق آموزه‌های دینی، زندگی و خانواده را اداره و مدیریت کند.

تاجیان تصریح کرد: افراد جامعه به ویژه زنان می‌توانند در شرایط تحریم با اولویت‌بندی نیازهای اقتصادی خانواده، بحران اقتصادی به وجود آمده از سوی دشمنان را مدیریت کنند.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی عنوان کرد: در داخل کشور، تولیدکننده بسیاری از کالاها و مواد موردنیاز خودمان هستیم و این یک افتخار است.

 

اسلام با گوشه‌گیری و انزوای زن مخالف است

یک کارشناس مسائل مذهبی و اجتماعی نیز گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان قسم‏خورده ملت ایران تمام قد برابر ما و آرمان‌هایمان ایستادند.

انسیه‏سادات موسوی یادآور شد: در دهه‌های اخیر هم دشمن با تهاجم فرهنگی شخصیت، هویت و کیان ایران و ایرانی را نشانه رفته است.

وی بیان داشت: اگر به انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌های اسلامی توسط این انقلاب ایمان داریم، باید بدانیم که مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی حتمی و لازم است.

این کارشناس مسائل مذهبی و اجتماعی گفت: باید اعتقادات توحیدی خود را با اخلاق اسلامی در جامعه ترویج و تبلیغ کنیم و در این مبارزه، نقش زنان پررنگ‌تر است.

موسوی اظهار داشت: اسلام با گوشه‌گیری و انزوای زن مخالف است و به آنها مسئولیت‏های خطیری مانند تربیت فرزندان و خانه‌داری را در کنار مردان داده است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی در سوره «نور» برای زنان ارائه شده است؛ آنجایی که خداوند متعال می‌گوید، نگاه خودتان را حفظ کنید و زیورها و آرایش خود را در جامعه نشان ندهید.

این کارشناس مسائل مذهبی و اجتماعی در پایان اذعان داشت: اسلام می‌خواهد باحجاب و رعایت شئون اسلامی، کانون خانواده را استوار کند تا فرزندانی سالم از آن به اجتماع عرضه شوند.

انتهای پیام/74006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول