اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

تحریم اقتصادی استکبار نشان از استیصال است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی در شرایط کنونی در استیصال کامل است و راهی جز تحریم اقتصادی ملت ایران نمی‌شناسد.

تحریم اقتصادی استکبار نشان از استیصال است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تحریم اقتصادی که از سوی غرب علیه ایران اسلامی اجرا شده است تنها به دلیل استیصال استکبار جهانی است و نمی‌داند علیه ایران چه اقدامی کند تا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در کار ایران درمانده است، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در کار ایران درمانده است و به این دلیل دست به اقدامات جنون آمیز می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران درس بزرگی به استکبار داده است، تاکید کرد: ملت ایران به استکبار جهانی درس بزرگی داده است و راهپیمایی 22 بهمن نشان از اوج وحدت میان مردم و رهبری معظم انقلاب است.

*مقابل تهدید‌ها و تحریم‌ها می‌ایستیم

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی روز نخستی نیست که با تحریم مواجه می‌شود بلکه بیش از 34 سال است که ایران تحریم است و تهدید به حمله می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در اوج ضعف است، تاکید کرد: در شرایط کنونی ایران اسلامی در منطقه در اوج قدرت است ولی استکبار جهانی در منطقه جایگاه خود را از دست داده است و به این دلیل به ایران و سوریه فشار وارد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با رهبری معظم انقلاب و نصایح پدرانه ایشان از طوفان‌های زیادی گذر کرده است و از شرایط تحریم نیز گذر خواهد کرد.

*استکبار به دنبال ایجاد اختلاف است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف است و به این دلیل پیشنهاد مذاکره را به ایران اسلامی داده است.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه درباره مذاکره با آمریکا رهبری معظم انقلاب تصمیم می‌گیرد، خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در این باره اظهار نظر می‌کند و اظهارات دیگر مسئولان در این باره صائب نیست.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول