اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

حضور موثر نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: حضور مؤثر نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف جامعه قابل تقدیر است.

حضور موثر نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در همایش آموزش‌های همگانی فرماندهی انتظامی منطقه قروه با بیان این مطلب تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی قروه در برقراری نظم و انضباط اجتماعی تقدیر کرد و گفت: با نگرش پیشگیرانه و فرهنگی فرماندهی انتظامی قروه به بحث امنیت پایدار به صورت علمی و دقیق، شاهد مشارکت داوطلبانه مردم در تحقق اهداف پلیس بوده‌ایم.

فرماندار قروه امنیت را از بزرگترین نعمت‌های الهی برای جامعه بشری عنوان کرد و افزود: اگر امروز حریم شخصی یک فرد مورد تجاوز قرار بگیرد مانند این است که حریم تمامی افراد مورد اهانت قرار گرفته است که این مسئله در تمامی جوامع به ویژه جامعه اسلامی اهمیت بسیاری دارد.

فرماندار قروه با بیان اینکه برای پیاده‌کردن نظم و انضباط اجتماعی در جامعه نیاز به راه‌اندازی تشکیلات ویژه نظامی و انتظامی و امنیتی است، گفت: نقش سازنده مردمی در این راستا نباید فراموش شود.

شیخی‌زاده با تاکید بر اینکه امنیت در جامعه اسلامی باید در اولویت برنامه‌ها باشد، خاطرنشان کرد: این مسئله در ایران اسلامی به روشنی مشهود است.

وی آموزش دادن به اقشار مختلف مردم برای مشارکت در برقراری و تداوم نظم و امنیت اجتماعی گفت: با ارائه این آموزش‌ها به مردم قادر خواهند بود، با داشتن آگاهی و بینش، ضمن کسب آمادگی شخصی در برابر جرائم و حوادث، یافته‌های خود را به دیگران هم انتقال داده و به آنان کمک هم بکنند.

به گفته شیخی‌زاده، رشد علمی ارتباط تنگاتنگی با تثبیت امنیت دارد  که با آموزش‌های همگانی شرایطی به وجود می‌آید که مردم بدانند چه کارهایی را با چه روش‌های قابل قبولی برای کمک به اهداف امنیت اجتماعی انجام دهند.

امام جمعه اهل سنت قروه هم اخلال در نظم و امنیت اجتماعی را از توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: استکبار جهانی با شعار رواج دموکراسی که خود فاقد آن است سعی دارد تا جوانان ما را به سمت ابتذال سوق دهد اما پلیس مقتدر و فداکار کشور، کارایی خود را در مقابله با این موضوع به تمام معنا نشان داده است.

ماموستا یدالله محمدی با تاکید بر اینکه برقراری امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه تک‌تک افراد جامعه باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت داشته باشند گفت: در پرتو همین مشارکت است که امنیت در جامعه می تواند مستمر و مداوم باشد.

وی امنیت بالای کشورمان را مرهون فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی حافظ ناموس و کیان کشور ماست.

ماموستا محمدی در ادامه به موقعیت استراتژیک خاورمیانه در دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی بحران‌های ایجاد شده در این منطقه به دلیل زیاده‌خواهی و تسلط استکبار جهانی بر ذخایر عظیم این منطقه و تامین امنیت رژیم جعلی اسرائیل است.

وی به تحولات کشورهای اسلامی منطقه از جمله بحرین، پاکستان و سوریه اشاره کرد و گفت: دشمنان نقشه‌های پچیده‌تری نسبت به بحران‌های ایجاد شده در این کشورها برای کشور ما دارند اما با توکل برخدا و به مدد وجود نیروهای ارزشی قدرتمند نظامی و انتظامی هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

انتهای پیام/79009/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول