اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت اسلامی و به همت آموزش و پرورش

همایش «سفیران تربیت اسلامی» در گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از مربیان و پیشکسوتان امور تربیتی در گچساران «سفیران تربیت اسلامی» به مناسبت هفته تربیت اسلامی و به همت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

همایش «سفیران تربیت اسلامی» در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز همایش سفیران تربیت اسلامی به مناسبت تجلیل از مربیان و پیشکسوتان این شهرستان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مدیر آموزش و پرورش گچساران و مربیان و پیشکسوتان امور تربیتی و پرورشی برگزار شد.

تجلیل و تقدیر از مربیان امور تربیتی و پرورشی، اجرای سرودهای مختلف توسط دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی و ارائه دکلمه با عنوان « پیام یک دانش‌آموز ابتدایی به معلمان تربیتی»، سخنرانی معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مدیر آموزش و پرورش گچساران از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این همایش بود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته، برنامه‌های متنوع و مناسبی برای هفته تربیت اسلامی در آموزش و پرورش گچساران در نظر گرفته شده است.

غلام‌عباس رحیمی افزود: در ادامه برنامه‌ها دیدار مربیان تربیتی و پرورشی شهرستان با امام جمعه را در پیش داریم و در این دیدار قرار است که امام جمعه گچساران در خصوص مسائل تربیتی مربیان پرورشی را توجیه کنند.

وی کوهنوردی کارکنان آموزش و پرورش گچساران در روز صبح جمعه از منطقه پشه‌کان به سوی امام‌زاده محمد (ع) را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: همایش متمرکز مدارس دخترانه با عنوان ( دانش‌آموزان و تربیت اسلامی) و درخت‌کاری با عنوان شاهدان همیشه سبز به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره 20 شهید فرهنگی گچساران از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته تربیت اسلامی این شهرستان است.

به گزارش فارس، 8 تا 14 اسفندماه هر سال به نام هفته تربیت اسلامی نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/82010/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول