اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

فعالان امور تربیتی در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: امروز نقش امور تربیتی و مربیان پرورشی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و فضای حاصل از آن در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

فعالان امور تربیتی در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن معرف عشق و ارادت آنها به نظام، انقلاب و ولایت است و دانش‌آموزان و معلمان نیز نقش عظیمی در این صحنه ایفا کردند.

وی افزود: با وجود همه چالش‌هایی که دشمن ایجاد کرد و فشارها به ویژه در تحریم‌ها علیه مردم، حرف تحلیل‌گران این بود که مردم خسته شدند و دشمن به هدف خود می‌رسد، اما حضور مردم مضاعف بود.

غنچه‌پور تصریح کرد: تمام مردم کشور با هر سلیقه‌ای و به تبع آن مردم شهرستان جیرفت در صحنه حاضر شدند که این موضوع معرف عشق و اعتقاد مردم به انقلاب و ولایت است و این امر وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران این مردم را سنگین‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم برای ملتی که برتر از امت پیامبر(ص) و حضرت علی(ع)، مردمی که مخلصانه در خدمت نظام جمهوری اسلامی و ولایت هستند، خدمتگزار صادق و مخلص باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش جیرفت گفت: یکی از موضوعات مطرح در جلسه امروز استفاده از فضاهای بلااستفاده خیریه فاطمیه شهرستان جیرفت به عنوان خوابگاه دانش‌آموزی است که باید در این راستا مکاتبه‌ای با هیئت‌امنای این خیریه انجام و با توجه به ضرورت نیاز آموزش و پرورش برطرف شود.

غنچه‌پور بیان کرد: با توجه به اینکه این ساختمان در خیریه فاطمیه قبلا در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی بوده و امروز نیاز آنها به این ساختمان برطرف شده و سابقه کاربری آموزشی داشته، می‌توان از آن در این راستا استفاده کرد.

وی افزود: موضوع بعد برق چند مدرسه شهرستان جیرفت است که با مشکل روبه‌رو هستند، اداره برق شهرستان جیرفت رفع مشکل این مدارس را جزو طرح‌های اولویت‌دار قرار و همکاری لازم در این زمینه را انجام دهد.

غنچه‌پور در زمینه املاک مازاد بر نیاز آموزش و پرورش تصریح کرد: لیستی از این مدارس ارائه شده که فقط مدرسه ابتدایی روستای گراغان در جبالبارز به دلیل قدمت و تاریخی بودن این مکان از این لیست خارج شود.

وی گفت: مکان‌هایی که متعلق به آموزش و پرورش است و ظرفیت درآمدزایی دارد در این زمینه استفاده و از این درآمد در راستای کمبودهای مدارس منطقه استفاده شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش جیرفت گفت: امروز با تهاجم فرهنگی و  فضای موجود، نقش امور تربیتی و مربیان پرورشی بسیار ارزنده و تأثیرگذار است، باید تلاش کنیم در این روز تجلیل شایسته‌ای از فعالان در این عرصه انجام شود.

انتهای پیام/80002/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول