اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش لامرد خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع در هفته امور تربیتی

خبرگزاری فارس: معاون امور پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد گفت: همزمان با هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی برنامه‌های متنوعی در لامرد برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های متنوع در هفته امور تربیتی

سید علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت مناسبی برای بازخوانی تلاش‌ها و خدمات ارزنده انجام گرفته نیروهای جبهه فرهنگی در امور تربیتی و تربیت اسلامی است.

معاون امور پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش لامرد از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته امور تربیت بدنی و تربیت اسلامی در این شهرستان نیز خبر داد و افزود: دیدار با خانواد‌ه‌‌های معظم شهدای امور تربیتی شهرستان لامرد، تجلیل از معاونان، مربیان و مشاوران برتر و نمونه امور پرورشی در هشتم اسفند ماه جاری، اطلاع‌رسانی وسیع به دانش‌آموزان و اولیای آنان به منظور گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در طول این هفته برگزار می‌شود.

عباسی ادامه داد: برگزاری جشنواره سرود تئاتر ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، ارزیابی دقیق از عملکرد معاونان، مربیان و مشاوران امور پرورشی و تربیت بدنی و حضور منسجم آنان در نماز جمعه این هفته شهر لامرد از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2448/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول