اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد

توزیع 200 تن پسته و میوه در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در ایام عید 100 تن میوه و 100 تن پسته در خراسان جنوبی به مردم عرضه می‌شود.

توزیع 200 تن پسته و میوه در خراسان جنوبی

علیرضا جمیع در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارتباط با برنامه بازرگانی ورود پسته اظهار کرد: در نمایشگاه‌های بهاره امسال 100 تن پسته توزیع می‌شود و همچنین قیمت پسته از مرکز نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: برای توزیع مرغ هیچ محدودیتی نداریم و علاوه بر مراکز عرضه مستقیم مرغ مراکزی برای صنوف هم در نظر گرفته شده که از امروز نهم اسفند‌ماه توزیع آن گسترده‌تر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: تعداد 40 مرکز در شهرستان بیرجند هم‌اکنون به توزیع مرغ مشغول هستند که از این تعداد هفت مرکز در صنوف، تعاونی مصرف، رزمندگان، فروشگاه رفاه و اتکا خدمت‌رسانی می‌کنند.

جمیع اضافه کرد: تعداد 20 تا 30 مرکز توزیع‌کننده مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعداد 20  مرکز توزیع‌کننده برای کارکنان هر سازمان در نظر گرفته شده است.

وی اذعان داشت: در بازار روز بیرجند واقع در خیابان پاسداران این شهر میزان دو تن مرغ توزیع شده و فقط به کارکنان، اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی 25 تن مرغ اختصاص یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در مجموع تعداد 100 تن مرغ بین اقشار مختلف، 400 تن مرغ برای کارکنان دولت، 20 تن مرغ برای کارکنان توزیع می‌شود.

جمیع در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا قیمت‌های میوه‌ها در دو مغازه کنار هم متفاوت است، تصریح کرد: قیمت‌ها روزانه فرق می‌کند که این قیمت‌های متفاوت، بستگی به این دارد که مغازه‌دار میوه را چه روزی خریداری و باید بر اساس فاکتور خرید میوه‌ به فروش برساند.

وی گفت: تعداد 400 بازرس افتخاری شامل کارکنان دولت و بسیجیان قیمت کالاها را در بازار کنترل می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا سامانه 124 بازرگانی در خراسان جنوبی پیگیر و پاسخگوی مردم نیست، افزود: این ادعا باید با اسم طی نامه‌ای به امور صنفی ارسال شود و در این راستا پیگیری‌‌های لازم را خواهیم داشت.

جمیع از توزیع 100 تن میوه در ایام عید خراسان جنوبی خبر داد.

انتهای پیام/2248/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول