اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 8

عباسی: راه‌اندازی 150 بازارچه‎های سنتی برای مسافران در گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان گفت: 150 بازارچه‎های سنتی و محل‎های عرضه ارزاق عمومی به مسافران در سطح استان راه‌اندازی می‎شود.

عباسی: راه‌اندازی 150 بازارچه‎های سنتی برای مسافران در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی تعداد بروشورهای راهنمای مسافران استان برای توزیع در ایام نوروز در سطح استان را بیش از هفت میلیون بروشور عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد موزه‎های فعال در نوروز 9 موزه در سطح استان است و تعداد 16 سفره هفت‌سین در این ایام در سطح استان گلستان برپا خواهد شد.

وی همچنین به برپایی 12 نمایشگاه صنایع‌دستی در سطح استان گلستان در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: در جشن‌ها، جشنواره‎ها و مسابقات فرهنگی در سطح استان بیش از 100 ساعت برنامه اجرا خواهد شد و تعداد بازارچه‌های سنتی و محل‎های عرضه ارزاق عمومی به مسافران 150 جایگاه خواهد بود.

عباسی همچنین با اشاره به ورود بیش از 5/6 میلیون گردشگر در ایام نوروز 1391، افزود: پیش‎بینی می‎شود این آمار در نوروز سال 92 به 10 میلیون مسافر افزایش یافته و خدمات‎دهی به مسافران رضایت آنان را جلب کند.

وی تصریح کرد: اطلاع‎رسانی جاذبه‎های گردشگری این استان با توجه به استقرار کیوسک‎های اطلاع‎رسانی این ستاد در سطح استان، به طور شبانه‎روزی صورت گرفته و کیوسک‎های اطلاع‎رسانی نیز در سطح استان گلستان مسافران را هدایت می‎کنند.

عباسی گفت: وب‌سایت گردشگری GolestanCHTO.ir برای ارائه آخرین اطلاعات و آمار و اخبار ستاد و تلفن 0171- 2224581 به عنوان پل ارتباطی مسافران و این ستاد در نظر گرفته شده و گردشگران می‌توانند، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این شماره در میان بگذارند.

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان اظهار امیدواری کرد که با ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی، ایام خوشی برای این عزیزان فراهم آمده و رضایتمندی لازم حاصل شود.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول