اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت:

مدارس بهترین مکان سرمایه‌گذاری فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری فرهنگی مدارس است.

مدارس بهترین مکان سرمایه‌گذاری فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضا فاریابی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری فرهنگی را مدرسه‌ دانست و اظهار داشت: در بحث گسترش فرهنگ انفاق میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها مدرسه می‌تواند، نقش مؤثری داشته و این سنت را نهادینه کند.

وی با بیان اینکه بستر لازم برای فرهنگ‌سازی در این زمینه فراهم است، عنوان کرد: باید دستگاه‌های متولی این امر با همکاری و تعامل با یکدیگر تلاش کنند تا فرهنگ احسان و نیکوکاری را گسترش دهند.

فاریابی با اعلام آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش برای هرگونه همکاری در این زمینه ابراز داشت: تنها اطلاع‌رسانی در این زمینه کافی نیست، بلکه باید از شیوه‌های نو و هنرمندانه برای برگزاری جشن نیکوکاری استفاده کرد.

سعید سالارگنجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت اظهار داشت: در 17 اسفند ماه جشن بزرگ نیکوکاری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری این جشن را میدان امام خمینی (ره) شهر جیرفت خواند و افزود: از آنجا که هنر قدرت جاذبه فراوانی دارد و می‌تواند، بسیار مؤثر و قوی عمل کند و برای برگزاری این جشن از گروه‌های هنری از جمله تئاتر خیابانی استفاده می‌شود.

سالارگنجی با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح برای جلب مشارکت بیشتر مردم و حضور گسترده در پایگاه‌های جشن نیکوکاری تصریح کرد: همچنین رسانه‌ها و مطبوعات نقش چشمگیری در جذب مشارکت مردم دارند.

انتهای پیام/80001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول