اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پیروان برقراری رابطه با آمریکا از خط امام فاصله گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اینکه عده‌ای به دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند نشان می‌دهد که آنها اعتقادی به قرآن، اسلام، انقلاب و خط امام ندارند.

پیروان برقراری رابطه با آمریکا از خط امام فاصله گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسن رحیمیان در سمینار سراسری معاونت‌های فرهنگی بنیاد شهید که امروز در مهمانسرای شاهد قم برگزار شد با اشاره به اینکه کشور در یک شرایط حساس تاریخی قرار دارد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که کشور در یک پیچ تاریخی قرار دارد چرا که دشمنان همه امکانات خود را علیه ما به کار گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش کشورهای غربی و صهیونیست‌ها برای توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان با به کارگیری همه امکانات خود علیه اسلام و انقلاب اسلامی متحد شده‌اند و جز به نابودی ما قانع نیستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دشمنان دستاوردهای نظام اسلامی را یا کوچک نشان داده و یا سانسور می‌کنند اضافه کرد: با وجود حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شاهد دروغ پردازی غربی‌ها در این زمینه بودیم.

وی ضرورت قدرشناسی نسبت به نعمت انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در شرایطی که به تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و انواع و اقسام فتنه‌ها روبه‌رو هستیم گناه هرگونه کم‌کاری در انجام وظیفه بسیار سنگین‌تر از گذشته خواهد بود.

رحیمیان با اشاره به سخن امام خمینی که فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است» تصریح کرد: تضعیف این نظام از بدترین گناهان به شمار می‌رود و اگر خدشه‌ای به این نظام وارد شده و منجر به شکست آن شود گویی اسلام سیلی خورده است.

وی در ادامه به مسئله مذاکره با آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: برخی هنوز رویای ارتباط با آمریکا را در سر می‌پرورانند و از خواب بیدار نشده‌اند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: اینکه عده‌ای به دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند نشان می‌دهد که آنها اعتقادی به قرآن، اسلام، انقلاب و خط امام ندارند.

وی تصریح کرد: برخی خود را پیرو خط امام می‌دانند در حالی که در مسیری خلاف شاخص‌هایی که امام خمینی برای ما ترسیم کردند حرکت می‌کنند.

رحیمیان وظیفه بنیاد شهید را در چنین شرایطی بسیار حساس عنوان کرد و اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اقشار اثرگذار در جامعه اسلامی به شمار می‌روند و باید بنیه معنوی و اخلاقی آنان هرچه بیشتر تقویت شود تا دشمن نتواند جامعه را از مبانی دینی و مسائل معنوی تهی کند.

انتهای پیام/2258/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول