اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز برنامه‏های هفته تربیت اسلامی در فیروزکوه + عکس

خبرگزاری فارس: برنامه‏های هفته تربیت اسلامی در فیروزکوه با حضور شماری از مسئولان اداره آموزش و پرورش و فرهنگیان و مربیان تربیتی این شهرستان آغاز شد.

آغاز برنامه‏های هفته تربیت اسلامی در فیروزکوه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، زندگی مجال تربیت است و هستی کلاسی محسوب می‏شود که همه لحظه‏ها و صحنه‏هایش، آموزگار تربیت انسان است.

تاریخ، آیینه روشن انسان‏هایی است که زیر این آسمان بی‏رنگ، همیشه در پی نجات و تلاش، برای دست‏گیری از انسان‏هایی بوده‏اند که غریق دریای خروشان نفس شده‏اند؛ بیش از این‏که به خود بیندیشند، به فکر دیگران بوده، همیشه خلاف موج، حرکت کرده‏اند و ساحلی دیگر جسته‏اند.

کسانی که پیامبرگونه زندگی خود را وقف نجات گم‏شدگان کوره راه‏های زندگی نموده‏اند؛ آن‏ها مانند پیامبران، مربیان دلسوز انسان‏اند و در هفته تربیت اسلامی مجالی است تا از این عزیزان قدردانی شود.

مربیان تربیتی، میراث‏دار انبیا و اسطوره‏های خدمت به بشرند؛ آن‏ها برگزیدگانی هستند که با تکیه بر ایمان و عقیده قلبی خود، همیشه در اندیشه گشودن چشم‏های خواب‏آلوده در مسیر چاه‏های زندگی‏اند. فکر خوب زیستن، خوب ماندن و خوب ساختن، در قلب دریایی اینان، موج‏های سهمگین اراده می‏آفریند.

امروز به بهانه آغاز هفته تربیت اسلامی در مراسمی از مربیان امور تربیتی شهرستان فیروزکوه تجلیل شد که گزارش تصویری آن را در ادامه مشاهده می‏فرمایید.

انتهای پیام/2568/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول