اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

تجهیز اماکن اقامتی و گردشگاه‌های آبپخش برای نوروز

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از تجهیز اماکن اقامتی و گردشگاه‌های آبپخش برای نوروز خبر داد.

تجهیز اماکن اقامتی و گردشگاه‌های آبپخش برای نوروز

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و دارای پتانسیل بسیار خوبی برای رشد و توسعه بیشتر است.

وی افزود: تلاش برای رشد شاخص‌های توسعه شهری و زیباسازی شهر با همکاری همه مسئولان انجام شده و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی آبپخش برنامه‌ریزی بسیار زیادی برای استقبال و پذیرایی و اسکان مهمانان و گردشگران انجام داده و تاکنون تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

موسوی تصریح کرد: زیباسازی اماکن گردشگری و توسعه زیرساخت‌های توریستی از برنامه‌هایی است که در این شهر انجام شده و این امر موجب رشد شاخص‌های گردشگری شده است.معرفی جاذبه‌های گردشگری در آبپخش برای مسافران و توریست‌ها مورد تاکید قرار دارد و تمهیدات لازم برای این مهم اندیشیده شده است.

شهردار آبپخش یادآور شد: شورای اسلامی و سایر دستگاه‌ها همکاری خوبی با مجموعه شهرداری و ستاد تسهیلات سفر داشته‌اند و نتایج خوبی حاصل شده است.

موسوی گفت: تمام حفاری‌ها در ایام قبل از تعطیلات تا پایان تعطیلات متوقف می‌شود و تلاش داریم فضایی بانشاط برای گردشگران فراهم کنیم.

وی بیان داشت: استفاده از امکانات و توانمندی موجود برای رشد و پیشرفت آبپخش مورد توجه قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. اماکن اقامتی آبپخش و پارک‌ها و سایر اقامت‌گاه‌های منطقه تجهیز شده‌اند و انتظار داریم رضایت خاطر مهمانان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2451/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول