اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رعایت حال مسافران و گردشگران انجام می‌شود

برپایی 14 خیمه نماز در کنار اکیپ‌های نوروزی هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از برپایی 14 خیمه نماز در کنار اکیپ‌های نوروزی هلال‌احمر این استان خبر داد.

برپایی 14 خیمه نماز در کنار اکیپ‌های نوروزی هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

مسعود مثنوی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در یاسوج به خدمات‌رسانی جمعیت هلال‌احمر در تعطیلات نوروزی اشاره و اظهار کرد: این نهاد به منظور خدمات‌رسانی و کاهش گرفتاری در این ایام خدمات مضاعفی از جمله امداد و نجات جاده‌ای، راهنمایی مسافران نوروزی و اجرای طرح فرشتگان رحمت در سطح استان را اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این دستگاه در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را اعلام کرد و گفت: به منظور خدمات‌رسانی بهتر در ایام نوروز 250 نفر در 12 پایگاه با 40 خودروی امداد و نجات با تعدادی امدادگر و نجات‌گر آماده خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران هستند.

وی امدادرسانی به هم‌نوعان و هم‌وطنان را امری مهم تلقی کرد و گفت: جمعیت هلال‌احمر علی‌رغم تعطیلی دیگر ادارات و نهادها در ایام نوروز تمام فکر و ذهن خود را برای خدمات‌رسانی به جامعه هدف در دستور کار قرار داده تا مسافران نوروزی با مشاهده آرم جمعیت هلال‌احمر آرامش خاطر داشته باشند و به سفر خود به خوبی ادامه دهند.

مثنوی حضور تمام وقت اعضای پایگاه‌های امداد در مکان‌های مشخص شده و پر تردد را ضروری دانست و گفت: امدادگران و مسئولان مستقر در مکان‌های مشخص شده به منظور آگاهی از وضعیت تردد و تصادفات در سطح جاده‌های حومه به گونه‌ای که از پست امدادی دور نشوند و حوزه استحفاظی خود را رصد و بررسی کنند.

این امدادگر کهگیلویه و بویراحمدی تاکید کرد: گزارشات مراکز خدمات‌رسان باید به صورت روزانه در ایام نوروز به مرکز استان ارسال شود و در این ایام به صورت تمام وقت اعضا در دسترس باشند تا در صورت بروز مشکل با آن‌ها همکاری لازم صورت پذیرد.

وی طرح راهنمایی مسافران نوروزی را با شعار راهنمایان جوان عنوان کرد و گفت: این طرح از 25 اسفند تا 14 فروردین 92 اجرا می‌شود، و شامل برپایی پست‌های راهنمایی در میادین ورودی و خروجی در سطح شهرها و مکان‌های گردشگرپذیر و پرتردد بوده و 12 پست راهنمایی در کنار آن‌ها وجود دارد و با برپایی 14 خیمه نماز با بیش از 300 نفر در این طرح خدمات‌رسانی را انجام می‌دهند.

مثنوی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله خیمه‌های فرهنگی، برپایی چادرهای سلامت به منظور خدمات‌رسانی بهداشتی به گردشگران و مسافران نوروزی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد طرح فرشتگان رحمت را از دیگر طرح‌های اجرایی در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: این طرح چهارمین سال متوالی را در سطح استان پشت سر می‌گذارد که با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند زنان بی‌سرپرست یا بدسرپرست در قالب اقلام غذایی، البسه و بسته‌بندی‌های مخصوص به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی اذعان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل طبیعت بکر و زیبای خود پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی زیادی است که جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد به نوبه خود آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در تمامی نقاط این استان را دارد. 

انتهای پیام/82011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول