اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد

توسعه مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی در ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد بر توسعه مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی در این شهرستان تأکید کرد.

توسعه مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی در ملارد

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: شهرستان ملارد با توجه به داشتن جمعیت جوان نیازمند توسعه طرح‌های فرهنگی است، لذا باید متولیان امر فرهنگ بیش از گذشته طرح‌ها و پروژه‌هایی را در این باره ایجاد کنند.

وی ادامه داد: توسعه طرح‌های فرهنگی می‌تواند در روند پیشرفت فرهنگی شهر تأثیرگذار باشد و بسیاری از مشکلات و کمبودهای فرهنگی را مرتفع سازد.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون شهرستان ملارد از فقر فرهنگ رنج می‌برد، افزود: لزوم احداث و راه‌اندازی مراکز فرهنگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در بخش فرهنگ است، لذا نیاز داریم تا کارشناسان و دستگاه‌های متولی این امر برای توسعه امر فرهنگی پیشگام باشند و طرح‌ها و پروژه‌های خود را به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر اجرایی کنند.

فردی با بیان اینکه شهرستان ملارد دارای ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه امر فرهنگ است افزود: هر چند که این شهرستان با کمبود مراکز فرهنگی رو به‌رو است، اما توانسته هنرمندان و هنردوستان بسیاری را در خود جای دهد لذا می‌توانیم با استفاده از توانایی این افراد فرهنگ و برنامه‌های فرهنگی را در این شهرستان با توسعه همراه کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به توسعه مراکز تفریحی در این شهرستان نیز تأکید کرد و گفت: مجموعه‌های تفریحی و فرهنگی جهت پرکردن اوقات فراغت شهروندان بسیار مفید است، لذا همه دستگاه‌ها باید در راستای سیاست کلی دولت از این گونه مراکز فرهنگی و تفریحی حمایت کنند.

فرماندار ملارد اظهار داشت: امروز اهمیت و اثر کار فرهنگی و تفریحی بر کسی پوشیده نیست، لذا از اجرای طرح‌های فرهنگی و تفریحی در این شهرستان حمایت می‌شود.

فردی تأکید کرد: در این راستا از سرمایه‌گذاران نیز دعوت می‌کنیم با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان در این مسیر سرمایه‌گذاری کنند.

وی در ادامه به مجموعه فرهنگی و ورزشی بازینو با مساحتی بالغ بر هفت هزار مترمربع اشاره کرد و گفت: این مجموعه دارای 7 طبقه مجزا می‌باشد که برای 40 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول