اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با تجهیز مدارس 7 روستا

بخاری نفتی از مدارس فیروزکوه خداحافظی کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از برچیده شدن بخاری نفتی از مدارس این شهرستان با تجهیز مدارس 7 روستای فیروزکوه خبر داد.

بخاری نفتی از مدارس فیروزکوه خداحافظی کرد

یعقوب ایمانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران و مساعدت شوراهای اسلامی و دهیاران، سیستم بخاری نفتی از مدارس هفت روستای طرود، هرانده، سیمین‏دشت، محمودآباد، سرانزا، سله بن و لزور برچیده و سیستم گرمایشی شوفاژ جایگزین شد.

وی گفت: هم‏اینک به جز یکی از مدارس شهر که با رعایت کامل نکات ایمنی از سیستم بخاری گازی استفاده می‏کند، تمامی مدارس شهرستان به سیستم گرمایشی شوفاژ مجهز شده‏اند.

ایمانی خاطرنشان کرد: با تبدیل سیستم گرمایشی تنها مدرسه باقیمانده به شوفاژ، از ابتدای سال تحصیلی 93-1392، ایمنی کامل در تامین گرمایش فضاهای آموزشی شهرستان حاکم خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از همت بالای اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای این شهرستان در تشریک مساعی و همت گماشتن به انجام این مهم تقدیر کرد.

این گزارش حاکی است؛ 42 آموزشگاه با 195 کلاس درس در سطح شهرستان فیروزکوه وجود دارد که حدود چهار هزار و 500 نفر دانش‏آموز در آنها مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2568/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول