اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردل:

حضور آگاهانه در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردل گفت: حضور آگاهانه مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان با توجه به تبلیغات گسترده استکبار جهانی در رابطه با شرایط اقتصادی جاری بسیار تاثیرگذار است.

حضور آگاهانه در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سلمان موسی‌پور در خطبه‌های این هفته اردل که در مسجد حضرت ابوالفضل این شهر برگزار شد، با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: باید بکوشیم تا تقوا را در تمامی اعمال خود حاکم کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های انسان‌های مقاوم و با استقامت که در تعالیم دینی، قرآن و احادیث برای ما نقل شده افزود: باید با الگو برداری از این عزیزان بر مشکلات اقتصادی جاری غلبه کنیم.

خطیب جمعه اردل با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در بهار 92 تصریح کرد: مردم نقش اساسی و تعیین کننده‌ای در این انتخابات دارند، گفت: همچنین حضور آگاهانه آنها در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان با توجه به تبلیغات گسترده استکبار جهانی در رابطه با شرایط اقتصادی جاری بسیار تاثیرگذار است.

موسی‌پور با اشاره به نشست اخیر کشورهای 1+5 با ایران بر حق قانونی کشورمان در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای تاکید کرد و اذعان داشت: کشورهای 1+5 و کشورهای همسایه باید اعتماد خود را نسبت به تلاش‌های صلح جویانه کشورمان ثابت نمایند و دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در طول تاریخ به دنبال احقاق حق و حقوق خود بوده‌اند تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن‌ و حمایت مجدد مردم از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن مشت محکمی بود که بر دهان استکبار جهانی کوبیده شد.

انتهای پیام/68001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول