اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه پلیس است.

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار تقی مهری امروز در همایش رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در بازسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در ارایه خدمات در شان مردم جایگاه انتظامی استان قزوین در کشور را در موقعیت مناسبی ارزیابی کرد و گفت: فلسفه وجودی پلیس خدمت به مردم است و در این راه باید از تمام ظرفیت و امکانات خود استفاده کنیم.

وی با تبیین جایگاه امنیت در جامعه اظهار داشت: تمامی اقدامات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بر پایه استقرار نظم و امنیت در جامعه بوده و پیشرفت در تمامی این حوزه‌ها در بستر امنیت امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تأکید بر اهمیت اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه و شرط اقتدار پلیس بیان کرد: مشارکت، همکاری و همیاری مردم با پلیس در گرو اعتماد آنان به این مجموعه است.

مهری با اشاره به نبود مشکلات امنیتی از قبیل سرقت مسلحانه در قزوین، امنیت این استان را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: بهره‌مندی مناسب از امکانات و نیروی انسانی، انضباط ظاهری و معنوی و تلاش در راستای تعالی بخشی رفتار پلیس با مردم می‌تواند نقش ارزنده‌ای در ارتقای سطح اعتماد عمومی مردم و مشارکت آنان ایفا کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به لزوم ارتقای جایگاه اجتماعی پلیس در جامعه، افزایش آموزش همگانی و تجهیز امکانات پلیس مطابق با پیشرفت‌های اجتماعی را گامی مؤثر در این خصوص ارزیابی کرد.

سردار مسعود جعفری‌نسب ارتباط مستمر رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با مراکز آموزشی و دینی نظیر مدارس و مساجد را نیز از دیگر اقدامات مؤثر در افزایش مشارکت مردم دانست و بر اهمیت حضور مسئولان انتظامی در این مراکز تأکید کرد.

این مسئول همچنین از اجرای موفق طرح‌های انتظامی محله محور در مناطق مختلف استان قزوین در طی چند سال گذشته خبر داد و گفت: برخورد قاطع پلیس با مجرمان نقش تعیین ‌کننده‌ای در اعتماد مردم به پلیس ایفا می‌کند.

انتهای پیام/2667/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول