اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

کشیک 23 داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشیک 23 داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی در استان بوشهر خبر داد.

کشیک 23 داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی در استان بوشهر

یحیی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: در دولت نهم و دهم حجم و کیفیت خدمات درمانی به ویژه در حوزه دارو و غذا رشد محسوسی داشته و این امر جلب رضایت مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: توجه به بهداشت در جامعه امر مهمی است و علاوه بر مسئولان، مردم نیز باید همت کنند و در ساختن محیطی بهداشتی و سالم تلاش کنند.

معاون داروغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان وظیفه بسیار حساسی دارد، ‌به ویژه در راستای تامین امنیت غذایی در جامعه که از مهم‌ترین وظایف وزارت بهداشت است، باید به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان فعالیت کنیم.

رضایی از فعالیت 93 داروخانه در استان بوشهر خبر داد و گفت: این داروخانه‌ها شامل داروخانه‌های دولتی و خصوصی و بیمارستانی است که در سراسر استان در انجام خدمات دارویی به شهروندان فعالیت می‌کنند.

وی به اهمیت خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز استان بوشهر میزبان تعداد زیادی مهمان نوروزی است و سال گذشته این استان رتبه سوم تعداد گردشگران نوروزی را در کشور به خود اختصاص داد.

رضایی یادآور شد: بدون تردید ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مهمانان در افزایش میزان ماندگاری مسافران تاثیرگذار است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شاهد ماندگاری مسافران در استان باشیم.

وی افزود: داروخانه‌های استان بوشهر در تعطیلات نوروزی سال گذشته تلاش بسیار خوبی داشتند و در تمام ایام شبانه‌روز در تعطیلات نوروزی خدمات لازم را ارائه کردند.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشیک 23 داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 23 داروخانه در شهرها و شهرستان‌های مختلف استان به صورت کشیک تمام‌وقت به مهمانان نوروزی سرویس‌دهی خواهند کرد.

وی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد 7 داروخانه در شهر بوشهر، 5 داروخانه در برازجان و 3 داروخانه در شهر گناوه به شکل کشیک به مردم استان و مسافران نوروزی خدمات دارویی ارائه می‌کنند، ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها نیز حداقل یک داروخانه کشیک فعال است.

رضایی گفت: عزم مسئولان استان برای رشد شاخص‌های بهداشتی جزم است و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز اهتمام بسیار خوبی در این راستا دارد.

انتهای پیام/2451/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول