اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آوج تاکید کرد

تبلیغ معارف دینی گامی در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آوج گفت: پدیده شوم اعتیاد باید ریشه‌کن شود و به همین سبب آگاه‌سازی خانواده‌ها و جوانان در این امر ضروری و انکار‌ناپذیر است.

تبلیغ معارف دینی گامی در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در حاشیه برپایی جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات فرمانداری آوج اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با محوریت تبلیغ معارف دینی گامی در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد بوده و به ریشه‌کنی این معضل اجتماعی دردآور کمک می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج با اشاره به مصوبات جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر آوج افزود: در این جلسه قرار براین شد تا با برگزاری برنامه‌های آموزشی و دوره‌های دینی برای مدیران ادارات گامی به ‌منظور تبیین معارف و مبارزه با پدیده‌های شوم اجتماعی برداشته شده و زمینه برای جهش شهرستان آوج محقق شود.

وی با تشریح نحوه و روند اجرای دوره‌های آموزشی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی آوج عنوان کرد: در این دوره‌ها با دعوت از استادان به‌نام و با بهره‌گیری از ابزار و شیوه‌های نوین فناوری مانند ویدئو پروژکتور توضیحات و آموزش‌ها به‌ منظور آشنایی با معضلات و تهدیدات اجتماعی ارایه می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آوج بیان کرد: مقابله و مبارزه با پدیده‌هایی مانند اعتیاد که امروز دامن‌گیر جامعه به‌ویژه جوانان شده است یک برنامه و افقی تازه را طلبیده و بدون حضور و بهره‌گیری از افراد و استادان باسابقه این امر امکان‌پذیر نمی‌شود.

عباسی در پایان با اشاره به برگزاری جلسات و تمهیدات برای برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر دهه‌ها و ایام فاطمیه تصریح کرد: امسال چندین عنوان برنامه در مساجد و تکایا برای این ایام پیش‌بینی شده است که در زمان مناسب نسبت به اطلاع‌رسانی و دعوت از آحاد شهروندان آوجی به حضور در مراسم اقدام می‌شود.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول