اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کهگیلویه خبر داد

برپایی نمایشگاه "آخر کوچه اعتیاد" در دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه از برپایی نمایشگاه "آخر کوچه اعتیاد" در قالب 200 عکس در پارک مرکزی دهدشت خبر داد.

برپایی نمایشگاه "آخر کوچه اعتیاد" در دهدشت

آزاد خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: نمایشگاه "آخر کوچه اعتیاد" به مدت سه روز با هدف آشنایی خانواده‌ها بخصوص نسل جوان با اثرات و عوارض مواد مخدر در پارک مرکزی شهر دهدشت دایر خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه، با تبیین نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد فرزندان گفت: کانون خانواده مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد در ساخت و بنیاد‌های شخصیتی فرزند و مهم‌ترین عامل در پی‌ریزی و چگونگی رشد شخصیتی وی نقش بسزایی دارند.

خردمند خانواده‌های از هم گسیخته، مستبد و سهل‌انگار را از جمله خانواده‌های برشمرد که مستعد گرایش فرزندان به اعتیاد هستند و گفت: در این گونه خانواده‌ها گرایش به اعتیاد به مراتب بیشتر از خانواده‌های عادی است.

وی فرجام اعتیاد را ویرانی کانون خانواده خواند و ابراز کرد: اعتیاد به هر گونه‌ای که باشد سبب زوال، گرفتاری نسل و سقوط شخصیت معتاد و کلاً نابسامانی خانواده است.

این مسئول حوزه فرهنگی تصریح کرد: توجه جدی والدین نسبت به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد ضروری و مهم تلقی می‌شود.

وی بازدید خانواده‌ها از نمایشگاه "آخر کوچه اعتیاد" را تلنگری برای آنان در مراقبت از فرزندان و جلوگیری از گرایش به اعتیاد عنوان کرد و افزود: به طور طبیعی هر گونه آشنایی با اثرات یک معضل اجتماعی از بروز ناخواسته آن پدیده جلوگیری خواهد کرد.

خردمند زمان بازدید از نمایشگاه را در دو نوبت صبح و عصر اعلام کرد و گفت:  قطعاً آثار فرهنگی و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در زمینه آشنایی  و افزایش آگاهی و دانش پیشگیری در بین عموم جامعه مؤثر هستند.

خردمند اذعان کرد: خانواده‌ها همراه با فرزندان از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند زیرا اثر پیام‌رسانی و آگاهی از عوارض اعتیاد مؤثرتر است.

انتهای پیام/82008/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول