اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور خبر داد

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی تا 15 فروردین

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفند ماه سال‌جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی تا 15 فروردین

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگاور از ابتدای اسفند ماه سال‌جاری آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

فرماندار کنگاور ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروزی و افزایش فعالیت برخی از اماکن عمومی، مانند مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، نظارت بهداشتی بر این اماکن به‌شدت افزایش خواهد یافت.

عزیزی با اشاره به اینکه بیش از 800 مکان تهیه و عرضه مواد غذایی در شهرستان کنگاور وجود دارند که در طرح بسیج سلامت نوروزی از تمام آن‌ها بازرسی بهداشتی به‌عمل خواهد آمد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از 9 هزار بازدید از اماکن مزبور انجام شده که 200 مورد معرفی به تعزیرات، 25 مورد تعطیلی اماکن متخلف و کشف و معدوم‌سازی حدود سه و نیم تن مواد غذایی فاسد، غیراستاندارد و یا فاقد تاریخ مصرف، از جمله نتایج این بازدیدها بوده است.

جلوگیری از عرضه موادغذایی بدون پوشش بهداشتی همچون: کباب، بستنی، لبنیات، لواشک و ساندویچ توسط دست‌فروشان، نظارت مداوم بر شبکه توزیع آب شرب و کلرزنی مرتب توسط مسئولان بهداشتی، نظارت کامل بر رعایت بهداشت در سرویس‌های بهداشتی داخل شهری و بین راهی، کنترل و نظارت بر کشتارگاه‌های دام و طیور، ماشین‌های حمل گوشت و شیر و ایستگاه‌های جمع‌آوری و مراکز عرضه مواد لبنی و برخورد با مراکز عرضه قلیان؛ از جمله مواردی بود که عزیزی به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول