اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت بشرویه خبر داد

برپایی نخستین نمایشگاه فروش بهاره در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه از برگزاری نخستین نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد.

برپایی نخستین نمایشگاه فروش بهاره در بشرویه

علی حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره به منظور تنظیم بازار از 17 اسفندماه به مدت یک هفته در محل حسینیه نجفی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه بهاره بشرویه با پیش‌بینی 35 غرفه برگزار و اجناس و کالاهای متنوعی همچون مواد پروتئینی (گوشت قرمز و گوشت مرغ)، خوار‌و‌بار و مواد غذایی، آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه افزود: با هدف حمایت از حقوق تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، کالاها و اجناس این نمایشگاه 2 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

حسن‌زاده از توزیع 50 تن میوه و مرکبات در اسفندماه خبر داد و گفت: در آستانه عید نوروز مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد و برنج هندی برابر سهمیه اعلامی از سازمان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به طرح تنظیم بازار تصریح کرد: طی یازده ماه سال جاری 45 تن مرغ منجمد، 9 تن گوشت قرمز منجمد، 13 تن شکر و 188 تن برنج شیرودی، تایلندی و هندی در بین شهروندان توزیع شده است.

انجام 3000 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه عنوان کرد: طی یازده ماهه امسال 3 هزار و 627 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی صورت گرفته که در این بازرسی‌ها 56 پرونده تخلف به ارزش 113 میلیون و 173 ریال تشکیل شده است.

حسن‌زاده با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز بر قیمت کالاها اذعان داشت: این طرح از 15 اسفندماه آغاز شده و تا 25 فروردین ادامه می‌یابد و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با سامانه 124 ارتباطی بازرگانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول