اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا خبر داد

انجام 20 هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از انجام حدود 20 هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان خبر داد.

انجام 20 هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محسن آهنی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان از انجام حدود 20 هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی صومعه‌سرا در 11 ماه گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های مذکور عمدتاً در قالب 14 تیم دو نفره انجام شده است، تصریح کرد: 764 مورد تخلف در واحدهای صنفی و غیرصنفی شناسایی شده که با تشکیل پرونده برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مسئول، عمده تخلفات این واحدها را شامل صادر نکردن فاکتور، درج نشدن قیمت و عرضه خارج از شبکه ذکر کرد و ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز بالغ بر 435 میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت 139 مورد گشت مشترک بازرسی با همراهی اداره‌های شهرستان به ویژه فرمانداری، مجمع امور صنفی، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و دامپزشکی انجام شده است.

به گفته آهنی، 125 مورد از تخلفات مذکور در جریان بازرسی‌های صورت گرفته در بهمن‌ ماه امسال کشف شده است.

وی از تمام شهروندان و مسافران نوروزی خواست تا از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای صومعه‌سرا که در محل پارک ابریشم صومعه‌سرا در حال برگزاری است، بازدید کنند.

ا‌نتهای پیام/84003/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول