اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

نظارت محتوایی بر برنامه‌های کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تشکیل گروه ارزیابی بر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان نظارت محتوایی می‎شود.

نظارت محتوایی بر برنامه‌های کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برنامه‌های سال آینده کانون‌های مساجد استان اظهار کرد: تشکیل گروه ارزیابی برای بررسی، ممیزی و نظارت محتوایی و شکلی برنامه‌های کانون‌های مساجد یکی از مهم‌ترین اقدامات این اداره‌ کل در حوزه کانون‌های مساجد است.

وی، ایجاد تمهیدات لازم برای بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای تقویت آفرینش‌های فرهنگی هنری در کانون‌های مساجد را ضروری برشمرد و گفت: تولیدات گوناگون در قالب معیارهای ارزشی و تخصصی ضرورت ایجاد ابتکار و خلاقیت در عرصه تولیدات متنوع و متعدد فرهنگی را شامل می‌شود و تلاش ما بر این است تا این زمینه مهم را در استان فراهم کنیم.

گنجی افزود: تعامل فعال و اثربخش در راستای استفاده از ظرفیت رسانه در بهینه کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون مساجد از اهمیت بالایی برخوردار است و در این حوزه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت و نقش تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: در تبیین اهمیت و جایگاه این کانون‌ها برای جذب جوانان اقدامات کافی صورت نگرفته است و هنوز بسیاری از افراد نسبت به این کانون‌ها آشنایی لازم را ندارند.

گنجی خاطرنشان کرد: لذا ضروری است تا با اطلاع‌رسانی قوی و گسترده افراد را با فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی این کانون‌ها بیش از پیش آشنا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی در کانون‌های مساجد اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و جشنواره‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ساز نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است. 

وی افزود: بر همین اساس می‌توان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را بهترین مجری برای تحقق برنامه‌های فرهنگی هنری مردم به شمار آورد.

انتهای پیام/68004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول