اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

ولایت میراث به جای مانده از شهداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ولایت یکی از میراث‌های به جای مانده شهدا و حفظ جایگاه ولایت و تبعیت از رهبر خواسته شهداست.

ولایت میراث به جای مانده از شهداست

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: شهدا حق حیات به گردن ما دارند، مقام شهادت مقام بسیار والا، ارزشمند و بزرگ است که نصیب هر کس نمی‌شود.

‌وی افزود: نخستین وظیفه ما این است که بدانیم زندگیمان را مدیون شهدا هستیم، همین که زنان باحجاب هستند، مردان صالح هستند، نماز می‌خوانیم و کار خیر انجام می‌دهیم همه را مدیون شهدا هستیم.

ابراهیمی تصریح کرد: ما باید نام و یاد شهدا را در قلب و ذهن خودمان گرامی بداریم از شهدا حرف بزنیم، نگذاریم که یاد آنها فراموش شود، باید سرود مجلس‌های ما با نام و یاد شهدا باشد در هر محله‌ای نام آنها باشکوه برده شود.

وی اذعان داشت: باید میراث شهدا را نیز حفظ کنیم، میراث شهدا نظام جمهوری اسلامی، حفظ جایگاه ولایت و تبعیت از رهبر است، شهدا برای نظام جمهوری اسلامی خون دادند تا اسلام برقرار شود و احکام اسلام و حجاب در جامعه برقرار شود، خوبی‌ها و فضائل انسانی و اخلاق اسلامی در جامعه رواج داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: امروز کشور را جوانان پیش می‌برند، همانگونه که آن روزها، جوانان آن زمان پیش می‌بردند نسل سومی‌ها بهتر از نسل اول این امور را اداره می‌کنند، بهترین دوران زندگی دوران نوجوانی و جوانی است، اگر می‌خواهید به جایی برسید و اگر می‌خواهید به خدا نزدیک شوید در این دوران جوانی است.

انتهای پیام/80024/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول