اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

آغاز گشت ویژه نظارت بر بازار دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از آغاز مانور و گشت ویژه نظارت بر بازار دشتستان خبر داد.

آغاز گشت ویژه نظارت بر بازار دشتستان

ابوالقاسم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت و معدن دشتستان به منظور نظارت بر بازار و تنظیم قیمت‌ها در ایام تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام داده و انتظار داریم رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

وی افزود: در تمام شهرها و بخش‌های دشتستان شاهد نظارت بر بازار هستیم و اقلام مورد نیاز و اساسی شهروندان به میزان لازم در دسترس قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از اجرای مانور ویژه نظارت بر بازار دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مانور از هم‌اکنون آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

محمدزاده تصریح کرد: در این مانور، شاهد گشت مشترک ادارات صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی خواهیم بود و امیدوار هستیم با این مانور بزرگ و مهم شاهد تنظیم بازار و رضایت خاطر شهروندان نیز باشیم.

محمدزاده تصریح کرد: تعداد 12 خودروی گشت ویژه در این مانور شرکت کرده‌اند و این گشت تا انتهای تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

این مسئول گفت: این مانور در اماکن شلوغ و بازارهای برازجان و بخش‌های مختلف دشتستان انجام می‌شود.

وی از راه‌اندازی نمایشگاه بهاره از امروز در دشتستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه بزرگ با 100 غرفه از امروز راه‌اندازی می‌شود و اقلام ضروری با تخفیف 5 تا 20 درصدی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

این مسئول بیان داشت: پیش‌بینی توزیع 500 تن برنج، 500 تن مرغ، 100 تن قند و شکر، 100 تن روغن و 250 تن میوه شامل سیب و پرتقال انجام شده و تمام کالاها با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

محمدزاده ابراز داشت: از اصناف شهرستان انتظار داریم از گرانفروشی و کم ‌فروشی اجتناب کنند تا شاهد توزیع مناسب کالا برای اقشار کم‌بضاعت باشیم.

انتهای پیام/2451/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول