اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت غیربومی از مشکلات کارخانه سیمان دشتستان است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت غیربومی و پروازی از مشکلات کارخانه سیمان دشتستان است.

مدیریت غیربومی از مشکلات کارخانه سیمان دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در کشور است و در حوزه کشاورزی و صنعتی و اقتصادی جایگاه خاصی دارد.

وی افزود: تلاش برای رشد و ارتقای شهرستان در تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها مورد تاکید قرار دارد و در سال جاری به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل دشتستان در زمینه‌های صنعتی و اقتصادی خاطر نشان کرد: توسعه صنایع تبدیلی خرما، گسترش صنعت پتروشیمی در دشتستان و توسعه کارخانه سیمان از اولویت‌های این شهرستان است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

موسوی‌نژاد ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: در حوزه‌های مختلف صنعتی و بازرگانی در سطح شهرستان دشتستان شاهد فعالیت متولیان و مسئولان مربوطه هستیم و از زحمات آنها قدردانی می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: این حوزه بسیار حساس و دارای ارتباط مستقیم با معاش مردم بوده و نیاز به دقت و تلاش بیشتری برای ایجاد رفاه و تعادل در زندگی شهروندان دارد.

موسوی‌نژاد با انتقاد از مدیریت غیربومی کارخانه سیمان دشتستان ابراز داشت: کارخانه سیمان دشتستان دارای مشکلات عدیده‌ای از جمله مجموعه مدیریتی غیربومی و پروازی و همچنین انحصار در صادرات محصولات آن است و باید منافع آن به سایر صنوف و بخش‌های خصوصی هم گسترش پیدا کند.

وی یادآور شد: باید با همدلی و تلاش بیشتر برای رشد و توسعه صنعت و معدن دشتستان اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول