اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

پاکسازی 224 شهر و روستا در شوش به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از پاکسازی پنج شهر و 219 روستای شهرستان به مناسبت ایام نوروز خبر داد و گفت: همه امکانات بسیج شده‌اند.

پاکسازی 224 شهر و روستا در شوش به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا ظهر امروز در بازدید از مناطق شهری شوش اظهار کرد: فردا موعد پاکسازی شهرهای استان خوزستان است که توسط استانداری تعیین شده است و شهرستان شوش نیز برای اجرای این ابلاغیه آمادگی کامل دارد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شوش بیش از 219 روستا و 182 دهیاری دارد و برای پاکسازی و نظافت عمومی این روستاها امکانات زیادی نیاز است که به این منظور بنیاد مسکن، دهیاری‌ها و بخشداری‌های شهرستان شوش برای این کار بسیج شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پاکسازی شهرهای شوش افزود: در سطح شهرستان شوش پنج شهر وجود دارد که شهرداران در این شهرها برای پاکسازی و نظافت عمومی توجیه شده‌اند.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه باید شهر شوش برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود، تاکید کرد: به منظور آماده‌سازی شوش برای پذیرایی از مهمانان نوروزی تا کنون دو بار این شهرستان پاکسازی و تنظیف شده است و آمادگی نسبی برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوش توانمندی زیادی برای جذب گردشگر دارد، خاطر نشان کرد: شهرستان شوش از نظر گردشگری جنگ، تاریخی و اکوتوریسم جاذبه‌های زیادی برای عرضه دارد که به این دلیل گردشگران زیادی به این شهر در ایام نوروز سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوش یکی از دوازده اثر ثبت جهانی شده کشور را در خود جای داده است.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول