اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

926 معتاد در مراکز درمانی ترک اعتیاد درمان شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش مراکز ترک اعتیاد، 926 معتاد معادل یک سوم افرادی که به مراکز ترک اعتیاد استان مراجعه کردند بهبود یافتند.

926 معتاد در مراکز درمانی ترک اعتیاد درمان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در همایش بهبود یافتگان مواد مخدر در بوشهر اظهار داشت: 20 مرکز درمان اعتیاد در استان بوشهر داریم که 19 مرکز خصوصی و یک مرکز دولتی است و از این تعداد هفت مرکز در بوشهر، سه مرکز در دشتستان و در مابقی شهرستان‌ها هر کدام یک مرکز وجود دارد.

وی افزود: تعداد پذیرش معتادان و آسیب‌دیدگان در مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان سه هزار و 797 نفر بوده و در کمپ‌های ترک اعتیاد استان نیز یک‌هزار و 467 معتاد پذیرش شدند که در مدت 22 ماه در این مراکز درمان می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: دو کمپ ترک اعتیاد در بوشهر، و چهار کمپ نیز در شهرستان‌های دشتستان، کنگان، دشتی و جم فعال است.

عباس‌زاده اظهار داشت: با تلاش مراکز ترک اعتیاد، 926 معتاد معادل یک سوم افرادی که به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کردند بهبود یافتند.

وی با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف در ارتباط با کمک به ترک اعتیاد معتادان افزود: در مرکز دی آی سی بوشهر تلاش‌های خوبی برای مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان انجام شده و هم اکنون 76 بیمار را تحت پوشش دارند.

فرمانده انتظامی بوشهر گفت: در شهرستان دشتستان نیز چنین مرکز فعالی داریم که 928 بیمار و معتاد را تحت پوشش دارند و در عسلویه نیز تیم سیار 152 معتاد را تحت پوشش دارد که برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های عفونی هم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول