اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد

تهیه بسته فرهنگی راهنمایی کاروان راهیان نور و مهمانان نوروزی در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در راستای همسان‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌ها برای استقبال کاروان راهیان نور و مهمانان نوروزی، بسته فرهنگی جامع در دست تهیه است.

تهیه بسته فرهنگی راهنمایی کاروان راهیان نور و مهمانان نوروزی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالمجید عقیلی در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری که ظهر امروز تشکیل شد، اظهار داشت: حضور کاروان راهیان نور یک فرصت ویژه برای استان خوزستان است و تمامی دستگاه‌های مسئول باید برای استقبال خدمات لازم را ارائه دهند.

وی در زمینه بسته فرهنگی تهیه شده خاطرنشان کرد: در بروشوری که به این منظور تهیه شده است؛ معرفی مناطق عملیاتی و مسیرهای منتهی به این مناطق، معرفی اماکن گردشگری استان، شماره تماس‌های ضروری، یادآوری نکات بهداشتی لازم در هنگام سفر و نکات لازم دیگر درج شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه مطالب لازم برای تهیه این بروشور با تأخیر رسید، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در جهت تکمیل این بسته فرهنگی همکاری کنند تا در زمان مناسب در اختیار مهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور قرار بگیرد.

عقیلی عنوان کرد: حداقل 25 میلیون تومان برای چاپ این کتابچه در مرحله اول نیاز داریم و در حدود هشت تا 10 هزار نسخه از آن به چاپ خواهد رسید.

وی از تهیه شش هزار بسته فرهنگی با عنوان راست‌قامتان خبر داد و بیان داشت: این بسته برای حوزه‌های خاص تهیه شده است و حاوی یک کتابچه و تعدادی کتاب خاطرات رزمندگان و آزادگان استان خوزستان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی در پایان ضمن اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی باید با توجه به نیازمندی‌ها انجام شود، ابراز داشت: با توجه به شرایط مالی نامساعد و مشکلات اقتصادی که در سال جاری با آن مواجه بودیم، باید از  تهیه نرم‌افزارهایی که سودی ندارد، اجتناب ورزید و به سمت وسایل و نرم‌افزارهای کاربردی‌تر برویم.

انتهای پیام/2329/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول