اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی کاشان و حومه خبر داد

اجرای طرح شبانه ویژه نوروز در کاشان/ اتوبوسرانی کاشان جوان‌ترین ناوگان کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه از اجرای طرح ویژه ایام نوروز این سازمان در شهرستان کاشان خبر داد.

اجرای طرح شبانه ویژه نوروز در کاشان/ اتوبوسرانی کاشان جوان‌ترین ناوگان کشور

محسن عرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: طرح ویژه ایام نوروز در شهرستان کاشان تا پایان اسفندماه جاری با هدف ساماندهی و بهبود کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه همه ساله در آستانه سال نو، برنامه‌ریزی خود را برای سرویس‌دهی مطلوب به شهروندان کاشانی آغاز کرده و در این مدت اتوبوس‌های این سازمان تا ساعت 22:30 سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

عضو ستاد سفر مهر کشور یادآور شد: در طرح شبانه ویژه نوروز امسال، خطوط میدان 15 خرداد تا باغ فین، میدان 15 خرداد تا فاز یک شهرک ناجی‌‌آباد و میدان 15 خرداد تا فاز دو شهرک ناجی‌آباد، تا آخرین روز سال جاری در طرح شبانه تا ساعت 22:30 برای شهروندان کاشانی سرویس‌دهی لازم را ارائه می‌کنند.

عرفان خاطرنشان کرد: پیش از آغاز طرح شبانه، اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه تنها تا ساعت 20:30 به شهروندان کاشانی ارائه خدمات می‌کردند.

سرپرست اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور، تکریم شهروندان برای تهیه نیازمندی‌های سال نو و جلوگیری از تراکم مسافر در ایستگاه‌های اتوبوسرانی را از جمله اهداف اجرای طرح شبانه ویژه ایام نوروز اعلام کرد.

عرفان در ادامه به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان کاشان نیز اشاره و عنوان کرد: تعداد اتوبوس‌های فعال سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه 140 دستگاه اتوبوس است.

وی با بیان اینکه طول عمر اتوبوس‌های شهری در کشور 10 سال است متذکر شد: ناوگان اتوبوسرانی شهرستان کاشان با کمتر از پنج سال عمر، جوان‌ترین ناوگان اتوبوسرانی شهری کشور محسوب می‌شود.

به گفته وی ناوگان اتوبوسرانی کاشان روزانه بیش از 50 هزار مسافر را جابجا می‌کند که 75 درصد از این تعداد مسافر به خط میدان 15 خرداد تا فاز 2 ناجی‌آباد اختصاص دارد. 

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول