اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند خبر داد

پرداخت نیم‌درصدی کتابخانه‌ها تا قبل از پایان سال

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: تا قبل از پایان سال جاری نیم‌درصد کتابخانه‌ها پرداخت شده است.

پرداخت نیم‌درصدی کتابخانه‌ها تا قبل از پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، علی مظفری‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی شهرستان بیرجند اظهار کرد: شهرداری بیرجند جزء معدود شهرداری‌هایی است که سهم کتابخانه‌ها را تمام و کمال پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری بیرجند تا قبل از پایان سال جاری نیم‌درصد کتابخانه‌ها را پرداخت کرده است.

تاسیس سه کتابخانه توسط شهرداری بیرجند

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند با بیان اینکه سه کتابخانه بیرجند را شهرداری تاسیس کرده است، تصریح کرد: این کار بیشتر برای بهبود شهر و رفاه حال شهروندان انجام شده است.

مظفری‌نیا با اشاره به نیاز کتابخانه خدیجه کبری بیرجند به پکیچ و رادیاتور افزود: اگر هزینه‌های آن از طریق نیم‌درصد پرداخت نشود تا زمستان آینده دوباره پیگیری می‌شود.

وی اذعان داشت: برای آگاهی مردم از مکان کتابخانه‌‌ها می‌توانیم تا پایان سال جاری بر روی تابلوی نصب شده نام کتابخانه‌ها را وارد کنیم.

مشارکت آستان قدس رضوی در کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند اضافه کرد: بیلبوردهای سیار بلوار صیاد شیرازی بیرجند تا پایان فصل بهار در اختیار کتابخانه‌ها قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند با مشارکت آستان قدس رضوی در این شهرستان فعالیت می‌کند که عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

سید علی زمزم کتابخانه فرهنگ و ارشاد را یکی از کتابخانه‌های تخصصی عنوان کرد و متذکر شد: این کتابخانه به نام فرهنگ و هنر مراجعه‌کننده دارد و همچنین عموم شهروندان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

بهبود شرایط مطالعه در شمال شهر بیرجند

وی شهرداری بیرجند را یکی از فعال‌ترین شهرداری‌ها دانست و افزود: شهرداری بیرجند نیم‌درصد سهمیه کتابخانه‌ها را به موقع به حساب کتابخانه‌ها واریز کرده است.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تردد زیاد در شمال شهر بیرجند خبر داد و خاطر نشان کرد: شمال شهر بیرجند مکان شلوغ و پرترددی است و نیاز به بهبود و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارد.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول