اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

170 میلیون تومان به کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال در مجموع، افزون بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال در راستای حمایت هر چه بیشتر به کانون مساجد این استان پرداخت شد.

170 میلیون تومان به کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

حجت‌الاسلام رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در جذب جوانان به مسجد دارند و می‌توانند در دینی کردن جامعه تأثیر بسزایی داشته باشند.

وی عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی کانون‌های مساجد، مقابله با تهاجم فرهنگی، احیای نقش واقعی مساجد و ترویج و تعمیق مسائل فرهنگی و ارزش‌های دینی بوده است.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت 392 کانون در سطح این استان خبر داد و افزود: 70 درصد این کانون‌ها روستایی و مابقی در مناطق شهری فعالیت می‌کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: دایر کردن کلاس‌های آموزشی دینی و فرهنگی، ساختن سرودهای انقلابی، تأسیس خانه‌های نور و برگزاری اردوهای مختلف زیارتی، علمی و تفریحی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بوده که توسط کانون مساجد اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی عفاف و حجاب، برگزاری جشنواره سرود رضوی روستایی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های امسال کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد بود.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مسابقات کشوری عاشقان رضوی، طرح تفسیر کوتاه قرآن مجید، تشکیل کلاس‌های اوقات فراغت و برگزاری مسابقات کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های کانون‌ها در سال‌جاری عنوان کرد.

قاسمی از فعالیت 18 کانون تخصصی در سطح مساجد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآور شد: در سال‌جاری 53 کانون جدید تأسیس و با تجهیز امکانات، فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: امسال در مجموع، افزون بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال در راستای حمایت هر چه بیشتر به کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد میزان حمایت‌های غیرنقدی در راستای کمک به تجهیز امکانات کانون‌های استان را در سال‌جاری یک میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: با توجه به امکاناتی که کانون‌ها دارند به اهدافی که داشته‌اند رسیده و توانسته‌اند که به خوبی انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/82010/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول