اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان تاکید کرد

آماده‌باش مراکز درمانی زنجان همزمان با آغاز سفرهای نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان از آماده‌باش مراکز درمانی استان همزمان با آغاز سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: این آماده‌باش از 24 اسفند آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه می‌یابد.

آماده‌باش مراکز درمانی زنجان همزمان با آغاز سفرهای نوروزی

رضا موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده‌باش اعلام شده به همه بیمارستان‌های استان زنجان در آستانه فرا رسیدن سفرهای نوروزی اظهار داشت: همه مراکز درمانی خود را برای خدمات‌دهی در این ایام آماده می‌کنند.

*استقرار متخصصان در مراکز درمانی در چهارشنبه‌سوری

وی به استقرار متخصصان طب اورژانس، چشم پزشکی و ارتوپدی در مرکز ترومای استان در آستانه چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: در این ایام مریض نباید منتظر حضور پزشک بماند.

*آمبولانس‌ها در نقاط حساس شهر مستقر می‌شوند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان از مستقر شدن طب داخلی در بیمارستان ولی عصر در چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: آمبولانس‌های مجهز هم در نقاط حساس شهر از جمله جنب آتش‌نشانی‌ها و کلانتری‌ها مستقر می‌شوند تا خدمات مورد نیاز در حداقل زمان ممکن به افراد ارائه شود.

وی به برنامه‌ریزیی انجام شده برای دریافت وضعیت مصدومیت‌ها در چهارشنبه‌سوری اشاره و تاکید کرد: برنامه‌ریزی خاصی برای آن روز انجام شده تا خدمات به نحو قابل قبولی به متقاضیان ارائه شود.

*استقرار آمبولانس در محورهای فاقد پایگاه

موسوی‌زاده به آماده‌باش‌های روز طبعیت اشاره و اضافه کرد: در مسیرهایی که پایگاه وجود ندارد آمبولانس‌هایی مستقر می‌شوند.

وی مسیرهای فاقد پایگاه‌های جاده‌ای را تهم ‌- چورزق و ارمغان خانه اعلام کرد و گفت: در این مسیرها آمبولانس مستقر می‌شود تا در صورت نیاز اقدام به ارائه خدمت کند.

*ایجاد سه ایستگاه سلامت در جاده‌های زنجان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان از استقرار ایستگاه‌های سلامت در سه نقطه در سطح استان خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها در راستای سنجش سلامتی مردم از جمله فشار و قند خون ایجاد می‌شود.

وی از استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس استان در عوارضی زنجان - تبریز خبر داد و اضافه کرد:  این استقرار به منظور امدادرسانی در حوادث پرخطر مستقر می‌شود.

*فعال شدن ستاد هدایت برای رسیدگی به شکایت‌های مردمی

موسوی‌زاده با اشاره به فعال شدن 24 ساعته ستاد هدایت در ایام نوروز تصریح کرد: مردم می‌توانند هر گونه شکایتی که از مراکز درمانی داشته باشند، به این ستاد ارائه کنند.

وی تعداد پایگاه‌های جاده‌های اورژانس استان زنجان را 26 پایگاه عنوان و ادامه داد: 11 پایگاه شهری فوریت‌های پزشکی هم در استان وجود دارد.

*آماده‌باش 272 پرسنل فوریت‌های پزشکی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان تعداد پرسنل فعال فوریت‌های پزشکی استان زنجان را 272 نفر اعلام کرد و گفت: این نیروها از 24 اسفند تا 17 فروردین ماه در آماده‌باش خواهند بود.

وی تصریح کرد: فوریت‌های پزشکی استان زنجان در مجموع 61 دستگاه آمبولانس‌ با امکانات ویژه هم دارد که در ایام نوروز از آن‌ها استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول