اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت کانون‎های مساجد اعتماد به جوانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت کانون‌های مساجد اعتماد به جوانان است.

بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت کانون‎های مساجد اعتماد به جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در نشست هیئت نظارت بر مساجد استان اظهار کرد: استقرار کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد امر ارزشمند و پسندیده‌ای است که می‌تواند منشأ بسیاری از امور دینی در جامعه شود.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های مساجد تاکید کرد و گفت: تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد فرصت خوب و مناسبی را برای متولیان فرهنگی فراهم کرده است که می‌توان با بهره‌گیری از این فرصت جاذبه‌های دینی را بیش از پیش به جوانان معرفی کرد.

نکونام با تأکید بر اینکه بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت کانون‌های مساجد اعتماد به جوانان است، تصریح کرد: این در حالی است که با گذشت 20 سال از تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، متولیان امر نتوانسته‌اند از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای بهره بگیرند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کانون‌های مساجد از ظرفیت بالایی برخوردار هستند، افزود: ضروری است تا از این ظرفیت بالا در تربیت نیروهای ارزشی و متعهد به نحو مطلوبی بهره گرفت.

نکونام با اشاره به نقش مسجد در صدر اسلام، اظهار کرد: احداث مسجد نخستین اقدامی بود که پیامبر اکرم (ص) در بدو ورود خود به مدینه انجام دادند و بسیاری از امور اجتماعی را در این محل ساماندهی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) به شکل عملی ثابت کردند که ظرفیت‌های مسجد تا چه اندازه‌ای است و ما باید از این الگوهای عملی به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کانون‌ها باید احیاکننده نقش و ظرفیت مسجد در کشور باشند، گفت: ایجاد نرم‎افزارها و سخت‎افزارهای لازم در کانون‌ها و نظارت مستمر بر این مراکز از جمله اموری است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

نکونام خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از انسان‌های توانمند، پرتوان و متعهد در اداره کانون‌ها یکی از امور ضروری و مهم است که باید نسبت به آن حساس بود.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول