اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ریگان:

‌ریگان رتبه اول کانون‌های مساجد استان را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان گفت: شهرستان ریگان رتبه اول را در ایجاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد‌ استان کرمان دارد.

‌ریگان رتبه اول کانون‌های مساجد استان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام منصور نعمتی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اظهار داشت: قبل از راه‌اندازی اداره ارشاد در‌ ریگان تنها دو کانون فرهنگی هنری وجود داشت.

وی بیان داشت: در حال حاضر 80 کانون فرهنگی هنری مساجد در ریگان وجود دارد که این شهرستان رتبه اول ‌کانون‌های مساجد را در استان به خود اختصاص داده است.

نعمتی افزود: 35 کانون‌ فرهنگی هنری مساجد مجهز به رایانه، میز و صندلی و سایر امکانات شده‌اند و مابقی نیز در دستور کار هستند.

وی عنوان کرد: این کانون‌های فرهنگی‌ تا‌کنون بیش از یک هزار نفر از جوانان را جذب فعالیت‌های فرهنگی هنری کرده و توانسته‌اند بهترین فعالیت‌ها را در مناسبت‌های مختلف در سطح شهرستان انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان از بیمه کردن 30 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان خبر داد و افزود: 15 نفر از این مدیر‌ان مسئول برای دوره‌های آموزشی مجری‌گری به تهران اعزام شدند.

نعمتی ابراز داشت: بیش از 3 هزار جلد کتاب و قرآن در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد توزیع و به زودی 5 هزار جلد قرآن در بین کانون‌های مساجد توزیع می‌شود‌.

وی از تقدیر هشت کانون برتر شهرستان ریگان در استان خبر داد و گفت: 15 کانون در مشهد مقدس آموزش‌های لازم را در زمینه‌های مختلف فرهنگی فرا گرفتند‌.

انتهای پیام/80014/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول