اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

خدمت‌رسانی مطلوب به زائران در گرو تقویت سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی با حضور در سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در تهران از غرفه‌های استان در این نمایشگاه بازدید کرد.

خدمت‌رسانی مطلوب به زائران در گرو تقویت سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در حاشیه این بازدید، بر ضرورت توسعه و تقویت سرمایه‌گذاری در جهت فراهم نمودن زیرساخت‌ها و خدمات مورد نیاز برای پذیرایی هرچه مطلوب تراز زائران بارگاه ملکوتی

امام رضا(ع) تاکید کرد.

این مسئول با ابراز خرسندی از ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری با موضوع احیای جاده ولایت در این نمایشگاه، یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در هزینه‌کرد بودجه زیارت را احیای این مسیر تاریخی برشمرد.

فروزان‌مهر همچنین با بیان اینکه سرمایه گذاری در اجرای پروژه های شهری به توسعه روزافزون کلان‌شهر مشهد خواهد انجامید،

تصریح کرد: با توجه به سفر میلیون ها زائر در طول سال به مشهد مقدس و ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری این شهر، سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف می توانند مشارکت گسترده ای در این زمینه داشته باشند.

استاندار خراسان‌رضوی عنوان کرد: در این راستا می‌توان با جلب مشارکت مادی و معنوی مردم در جهت جذب سرمایه‌های خرد و کلان آنان برنامه‌ریزی و گام‌های موثرتری در جهت اجرای پروژه‌های بزرگ در پایتخت معنوی ایران اسلامی برداشت.

فروزان‌مهر در ادامه با حضور در غرفه شهرداری مشهد و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه های مشارکتی گردشگری خراسان‌رضوی قرار گرفت.

در سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که از 16 تا 18 اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های تهران دایر است، تعدادی از دستگاه‌های استانی مرتبط با این بخش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان‌رضوی را در قالب بسته های سرمایه گذاری به متقاضیان و علاقه‌مندان ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/70009/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول