اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اردبیل:

32 نقطه حادثه‌‌خیز بهسازی شده است/ وجود 46 نقطه حادثه‌خیز در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تا کنون 32 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل شناسایی و اصلاح شده‌ و اصلاح و بازسازی سایر نقاط حادثه‌خیر نیز ادامه دارد.

32 نقطه حادثه‌‌خیز بهسازی شده است/ وجود 46 نقطه حادثه‌خیز در اردبیل

معراج ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از آماده‌باش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس در کنار سایر نیروهای پلیس خبر داد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر به کاروان‌های راهیان نور خدمات ارائه می‌کنیم و با همکاری پایانه‌ها، به جد معاینه فنی و بیمه‌نامه رانندگان را مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و کلاس‌های آموزشی را برای کاستن از خطرات و آسیب‌ها برای رانندگان خودروهای سنگین برگزار می‌کنیم.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان داشت: انتظار داریم در صدور صورت حساب شرکت‌ها به معاینه فنی و کم حادثه بودن خودرو و راننده مورد نظر توجه کنند و اجازه ندهند عده‌ای با جان مردم بازی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در طرح ویژه نوروزی ما با 100 درصد امکانات و تجهیزات به میدان می‌آییم تا بتوانیم با اعمال قوانین و مقررات در خدمت مردم باشیم.

وی به وجود 78 نقطه حادثه‌خیز در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تاکنون 32 نقطه از این مناطق حادثه‌خیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و 46 مورد نقاط حادثه‌خیز در حال اصلاح و ترمیم است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل از نبود جرثقیل در محول اردبیل ـ سرچم و اردبیل ـ آستارا گلایه کرد و گفت: نبود جرثقیل سبب شده ما در تصادفات و واژگونی با تاخیر و تعلل در ارائه امدادرسانی روبرو شویم که به همین دلیل انتظار داریم حداقل دو دستگاه جرثقیل در این محورها به کارگیری شود تا ارائه سرویس به حادثه‌دیدگان احتمالی و همچنین جلوگیری از مرگ و میرهای ناشی از تصادفات واژگونی به حداقل برسد.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول